کوتینیو در تابستان به کدام باشگاه می‌رود؟

کوتینیو در تابستان به کدام باشگاه می‌رود؟

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا به دنبال فروش بازیکنانش است تا بتواند بازیکنان جدیدی بخرد. فیلپیه کوتینیو از بازیکنانی است که احتمالا بارسا را ترک خواهد کرد.

کوتینیو یک سال و نیم است که در بارسلونا است اما به باور مدیران، در این تیم جا نیفتاده است.

او البته می‌خواهد دستمزد 13.5 میلیون یورو در سال که در بارسا می‌گیرد را در باشگاه جدیدش هم دریافت کند. اما کدام باشگاه‌ها ممکن است کوتینیو را بخرند؟

پاری سن‌ ژرمن: این باشگاه فرانسوی به دنبال تقویت تیمش است تا فصل بعد در لیگ قهرمانان بدرخشد. کوتینیو می‌تواند به نیمار، دوست صمیمی‌اش ملحق شود. آنها از کودکی دوست هم بوده‌اند.

منچستر سیتی: سیتی در کنار پی‌اس‌جی توانمندترین باشگاه‌ها از نظر مالی هستند. کوتینیو دوست دارد به لیگ برتر بازگردد، اما آیا پپ گواردیولا به او نیاز دارد؟ او بازیکنان بسیاری در پست کوتینیو دارد.

چلسی: انتقال احتمالی کوتینیو به چلسی بستگی به رای دادگاه عالی ورزش درباره محرومیت این باشگاه از انتقالات خواهد داشت. چلسی پس از فروش ادن هازارد پول کافی برای خرید کوتینیو را دارد و می‌خواهد او را جانشین این بازیکن بلژیکی کند.

لیورپول: این انتقال غیرممکن است. هرچند که او چند سال موفق را در آنفیلد گذراند، اما لیورپول به مسیر خودش ادامه داده است و یورگن کلوپ اولویت‌های دیگری برای تقویت تیم دارد، و بیش از همه یک مدافع برای حضور در کنار ویرجیل فان‌دایک می‌خواهد.

آرسنال و تاتنهام: این دو باشگاه بودجه محدودی دارند و خرید کوتینیو برایشان بیشتر رویا است تا واقعیت.

8444