رئال مادرید 22 روز فرصت دارد تا 12 بازیکن را بفروشد

رئال مادرید 22 روز فرصت دارد تا 12 بازیکن را بفروشد

سایت رسمی فوتبالی – بازیکنان رئال مادرید دقیقا 22 روز بعد برای اولین روز پیش‌فصل به والدبباس برمی‌گردند. اما باشگاه هنوز نتوانسته برای بازیکنان مازادش خریدار پیدا کند. آنها امیدوارند که زمانی که به مونترال پرواز می‌کنند، این بازیکنان فروخته شده باشند. زین‌الدین زیدان شخصا به چندین بازیکن گفته که روی آنها حساب نمی‌کند.

مادرید ترجیح می‌دهد که اوضاع کیلور ناواس در سه هفته آینده مشخص شود. منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن او را می‌خواهند. زیدان می‌خواهد او بماند، اما مدیران به دنبال فروشش هستند.

در دفاع میانی، یا خسوس وایخو یا ناچو خواهند رفت. رافائل واران و سرخیو راموس به کار ادامه می‌دهند و ادر میلیتائو هم به جمع آنها اضافه شده است.

رئال مدافعان چپ زیادی هم دارد. تئو که نه زیدان و نه باشگاه به او اعتقاد دارند قطعا می‌رود، و سرخیو رگیلون هم به مانند ابتدای دوران بازی دنی کارواخال، قرض داده خواهد شد.

در خط میانی، مارکوس یورنته مانند پدربزرگش، رامون گروسو از رئال به اتلتیکو می‌رود. ماتئو کواچیچ هم سوار هواپیمای کانادا نخواهد بود. انتظار می‌رود که چلسی بر سر نگه داشتن او با رئال مذاکره کند. دنی سبایوس هم اوضاع مشابهی دارد و زیدان به او گفته جایی در رئال ندارد. تاتنهام به خرید سبایوس علاقه دارد و مقصد بعدی خامس رودریگز هم احتمالا ناپولی خواهد بود.

در حمله اوضاع پیچیده‌تر است. زیدان هشت بازیکن برای دو پست دارد: بیل، براهیم، لوکاس وازکز، رودریگو، هازارد، آسنسیو، وینیسیوس و اودگارد. اودگارد در هلند باقی خواهد ماند. باشگاه می‌خواهد براهیم را قرض بدهد و لوکاس را بفروشد، اما زیدان هر دو را می‌خواهد. به این ترتیب کار برای آسنسیو سخت می‌شود. از حالا تا 8 جولای، زیدان باید 12 بازیکن را بفروشد و این کار آسانی نیست.

8444