باشگاه پرسپولیس: پول آماده است اما برانکو می‌خواهد فسخ کند!

باشگاه پرسپولیس: پول آماده است اما برانکو می‌خواهد فسخ کند!

وب سایت رسمی فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد درخواست برانکو ایوانکوویچ برای فسخ قرارداد مورد قبول نیست.

به گزارش فوتبالی، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه در پی مسایل پیش آمده در ارتباط با وضعیت همکاری سرمربی تیم، با تاکید بر اینکه برانکو ایوانکوویچ را سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می داند و همه اقدامات را طبق توافق به عمل آمده انجام داده است، اطلاعیه ای را صادر کرد.

«به اطلاع هواداران پر شور باشگاه پرسپولیس می‌رساند؛ در پی موافقت آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محترم تیم فوتبال باشگاه، مبنی بر تسویه حساب قرارداد فصل ۹۸ – ۹۷ و وصولی پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ حداکثر تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ این باشگاه آمادگی خود را برای پرداخت مبلغ مورد توافق در زمینه مطالبات فصل خاتمه یافته و پیش پرداخت فصل آتی (بر اساس قرارداد معتبر فی مابین) اعلام و ارز مورد نیاز نیز تهیه کرد.

با این وجود، امروز (۲۶ خرداد ۹۸) نامه‌ای از وکیل حقوقی ایشان دریافت نمودیم که اعلام کرده‌اند قرارداد فصل ۹۹ – ۹۸ را به صورت دو جانبه فسخ نماییم.

این پیشنهاد مورد قبول این باشگاه نیست. تمامی تمهیدات لازم اعم از آماده نمودن مبالغ مورد توافق مربوط به فصل ۹۸ – ۹۷، پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ و بلیت بازگشت به تهران، برای آغاز تمرینات پیش از فصل فراهم و همچنین مذاکره با بازیکنانی که مورد پیشنهاد ایشان برای پیوستن به تیم بوده اند انجام شده است.

با عنایت به تمام این موارد و با توجه به تصمیم باشگاه، برانکو ایوانکوویچ، تنها گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس است و مخالفت باشگاه به ایشان در ارتباط با فسخ قرارداد اعلام شد.

لازم به توضیح است که باشگاه بیشتر از ۶۰ درصد اصل قرارداد ایشان را قبلاً پرداخت نموده است. مابقی اصل قرارداد، پاداش‌های تعهد شده در قرارداد و پیش پرداخت فصل بعد هم آماده پرداخت بوده و کتباً نیز به ایشان اعلام گردیده است.

بر این اساس، همانطور که در خلال سال‌های اخیر، شاهد تعهد، وفاداری و رفتار حرفه‌ای از آقای برانکو ایوانکوویچ بوده‌ایم که همواره باعث سربلندی باشگاه و هواداران بوده و در عین حال از احترام متقابل و حس قدرشناسی اعضای باشگاه و هواداران نسبت به خود، برخودار بوده‌اند، انتظار می‌رود پاسخ مناسبی از ایشان دریافت نماییم.

باشگاه اطمینان می‌دهد که به صورت شفاف همه موارد را به صورت رسمی از کانال باشگاه در اختیار هواداران و علاقمندان قرار داده تا انشاءالله از فضای مبتنی بر حدس و گمان و شنیده‌ها پرهیز شده و در فضایی تفاهم آمیز منافع باشگاه، سرمربی محترم و سایر اعضا حاصل گردد.»

7413