اسکالونی: آرژانتین خوب بازی کرد ولی کیفیت چمن وحشتناک بود

اسکالونی: آرژانتین خوب بازی کرد ولی کیفیت چمن وحشتناک بود

سایت رسمی فوتبالی- بعد از باخت تیم ملی آرژانتین مقابل کلمبیا در اولین بازی هر دو تیم در مرحله گروهی کوپا آمه ریکا، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد و درمورد این باخت اظهارنظر نمود.

به گزارش فوتبالی، اسکالونی از عملکرد تیمش در جریان این مسابقه و به ویژه در نیمه دوم بازی، راضی به نظر می رسید. این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*زمین چمن: به نظرم کیفیت زمین چمن حسرت بار بود. کیفیت آن به نحوی بود که این بازیکنان نمی توانستند بازی شان را انجام دهند.

*حاشیه پیشرفت: در نیمه دوم عملکرد تیم ما تغییر کرد و تیم به دنبال در دست گرفتن کنترل بازی بود. البته بازی ما در نیمه اول هنوز جای زیادی برای بهبود دارد

*خوشبینی به آینده: بازیکنان خیلی خوب می دانند که دو بازی دیگر پیش رو داریم. مهمترین نکته این است که نقاط قوت تیم را به یاد داشته باشیم و اشتباهاتمان را اصلاح کنیم.

*بازی بهتراز نتیجه: ما فراتر از گلهایی که از روی ضد حملات دریافت کردیم، خوب بودیم؛ به ویژه در نیمه دوم مسابقه

*نیمه دوم: در نیمه دوم بهتر بودیم. دو یا سه حرکت خوب  انجام دادیم. تیم به دنبال عملکرد بهتری بود و تغییراتی در عملکرد تیم شاهد بودیم. ما درمورد مسائل مختلفی صحبت می کنیم. نیمه دوم در حد و شان آرژانتین ظاهر شدیم. کلمبیا تیم خوبی است و زمانی که در شرایط خوبی بودیم، آنها از روی ضد حمله به ما گل زدند.

6363