اگر لمپارد در چلسی دوستانش را دور خودش جمع کند، اشتباه کرده

اگر لمپارد در چلسی دوستانش را دور خودش جمع کند، اشتباه کرده

سایت رسمی فوتبالی - رود گولیت اسطوره هلندی دنیای فوتبال به فرانک لمپارد، سرمربی احتمالی و آتی باشگاه چلسی هشدارهایی داده است.

به گزارش فوتبالی، گولیت به لمپارد یادآوری کرده که انتخاب دستیارانش روی نیمکت مربیگری چلسی می تواند فاکتور تعیین کننده ای برای او باشد. او براین باور است که لمپارد توانایی لازم برای موفقیت در عرصه مربیگری ، حتی روی نیمکت مربیگری چلسی را داراست و به او یادآوری کرده که روی نیمکت مربیگری چلسی، دوستان و نزدیکانش را دور خودش جمع نکند.

در روزهای اخیر صحبتهای زیادی درمورد احتمال حضور لمپارد روی نیمکت مربیگری چلسی بعد از جدایی مائوریتسیو ساری به گوش می رسید و حالا با جدایی ساری از چلسی، این ماجرا متحمل تر ازهمیشه دنبال می شود. حالا لمپارد گزینه شماره یک رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی برای در دست گرفتن هدایت این تیم است.

حالا رود گولیت به لمپارد 40 ساله توصیه کرده که اگر می خواهد تجربه مربیگری اش در چلسی موفق پیش برود، دستیاران مناسبی را برای خودش برگزیند. خود گولیت تجربیات اندکی در زمینه مربیگری دارد و حالا در گفتگو با اسکای سپورتس گفته:« لمپارد نباید مرتکب این اشتباه که دوستانش را دور خودش جمع کند، بشود. او باید مطمئن باشد که افرادی را در کنار خودش به کار می گیرد که تجربه مربیگری و هدایت تیم را داشته باشند. لمپارد خودش هنوز به عنوان یک سرمربی، کار خاصی انجام نداده است. سران چلسی این فرصت را به من هم دادند و ما بردهای زیادی کسب کردیم؛ پس بی تجربگی دراین زمینه بی معناست.»

گولیت ادامه داد:« امیدوارم که لمپارد و مدیران چلسی افراد ایده آلی را برای همراهی لمپارد برگزینند که بتوانند به او کمک کنند. این بهترین چیز برای لمپارد خواهد بود.»

روبرتو دی متئو سرمربی سابق چلسی هم براین باور است که لمپارد می تواند روی نیمکت مربیگری چلسی موفق باشد و این صحبت که این جایگاه خیلی بزرگی برای یک سرمربی بی تجربه مثل لمپارد است را قبول ندارد. دی متئو دراین باره گفته:« لمپارد گزینه ایده آلی برای هدایت چلسی است. من بازیهای دربی کانتی لمپارد در فصل گذشته را دنبال کردم. تیم او فوتبال خوبی بازی می کند و لمپارد تجربیات زیادی در دنیای فوتبال کسب کرده. البته در نهایت فقط زمان می تواند قضاوت کند که آیا او سرمربی خوبی برای چلسی خواهد بود یا خیر. شاید خیلی ها بگویند که الان برای حضور لمپارد روی نیمکت مربیگری چلسی زود است ولی باید به افراد فرصت داد. فرانک تمام ابزارهای لازم را دارد و فکر می کنم که اگر او سرمربی آتی چلسی شود، افراد زیادی خوشحال خواهند شد.»

6363