بوفون: رابیو ترکیبی از پوگبا، ویدال و مارکیزیو است

بوفون: رابیو ترکیبی از پوگبا، ویدال و مارکیزیو است

سایت رسمی فوتبالی- جانلوئیجی بوفون دروازه بان افسانه ای و باتجربه باشگاه پاری سن ژرمن در صحبت هایی به تمجید از هم تیمی اش آدرین رابیو پرداخته است. بوفون درعین حال براین باور است که مائوریتسیو ساری سرمربی ایده آلی برای یوونتوس خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بوفون در صحبتهایی به تمجید از رابیو پرداخته و توانایی های او را ترکیبی از پل پوگبا، آرتورو ویدال و کلودیو مارکیزیو می داند. 

بوفون در طول دوره حضورش در پاری سن ژرمن، با رابیو هم تیمی بود و درطول این مدت با مهارتهای این بازیکن جوان از نزدیک آشنا شده است. این روزها گمانه زنی های زیادی در مورد تیم آتی رابیو مطرح می شود و خیلی ها یوونتوس را مقصد آتی این بازیکن فرانسوی می دانند. چرا که او حاضر به تمدید قراردادش با پی.اس.جی نشده و با اتمام قراردادش با این تیم، قطعا به تیم جدیدی منتقل خواهد شد.

حالا بوفون براین باور است که یوونتوس می تواند مقصد ایده آلی برای رابیو باشد. او دراین رابطه گفته:« رابیو ترکیبی ایده ال از چند ستاره دنیای فوتبال است؛ او قوای فیزیکی پوگبا را دارد؛ شخصیتی مثل ویدال دارد و پتانسیل و دینامیکش شبیه مارکیزیو است.»

بوفون در گفتگو با کوریره دلوسپورت ادامه داد:« او فوق العاده قوی است. رابیو باید زمان بندی اش را درهنگام ورود به محوطه جریمه حریف بهبود ببخشد ولی او می تواند تبدیل به بازیکنی شود که در هر فصل 10 گل می زند. او پسر خوبی هم هست و یک هم تیمی فوق العاده به شمار می رود.:

اگر رابیو به یوونتوس منتقل شود، فوتبالش را زیر نظر مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی دنبال خواهد کرد. ساری، سرمربی سابق ناپولی که فصل گذشته را در چلسی سپری کرده بود، حالا دوباره به فوتبال ایتالیا بازخواهد گشت و جایگزین ماسیمیلیانو الگری خواهد شد. بوفون هم که بعد از اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، بازیکن آزاد است، اطمینان دارد که ساری در یووه موفق خواهد بود و به خدمت گرفتن او، ریسکی نیست.

او دراین رابطه ادامه داد:« من این تجربه را دارم که آنیلی، فابیو پاراتیچی و پاول ندود چطور رقابتی کار می کنند. کسانی که دراین مسیر حرکت کنند، همواره به همین نتایج خواهند رسید. یووه به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و می خواهد تمام موانع را از سد رو بردارد. بهتر کردن این تیم کار خیلی سختی است. ساری یک سرمربی انقلابی نیست ولی به خدمت گرفتنش هم قمار و یک اقدام ریسکی نخواهد بود.»

6363