صحبتهای عجیب مهاجم سابق تراکتورسازی: بازی در ایران برایم مثل شکنجه بود

صحبتهای عجیب مهاجم سابق تراکتورسازی: بازی در ایران برایم مثل شکنجه بود

وبسایت رسمی فوتبالی – مهاجم سابق باشگاه تراکتورسازی با ادبیاتی عجیب درباره دوران حضورش در تبریز صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، لی اروین که دوران کوتاهی در تراکتورسازی داشت در گفتگو با سایت dailyrecord درباره تجربه‎اش از بازی در تراکتورسازی گفته:" بازی در ایران برایم مثل شکنجه و عذاب بود. من هیچ وقت در زندان نبودم اما می توانستم تصور کنم که زندانی بودن چه حسی دارد چرا که اکثر اوقاتم را در هتل می‎گذراندم.

او در ادامه صحبتهایش مدعی شده در فوتبال ایران موارد زیادی علیه بازیکنان خارجی وجود دارد و تجربیاتی که او در ایران پشت سر گذاشته، به او کمک کرده که به لحاظ روحی قویتر شود.

اروین به این نکته هم اشاره کرده که دوست ندارد درباره باشگاه تراکتورسازی حرف بدی بزند منتهی ایران کشوری با فرهنگی متفاوت بوده و او نتوانست خودش را با زندگی در ایران تطبیق دهد. البته این مهاجم جوان از هواداران تراکتورسازی به عنوان یکی از اتفاقات خوب دوران حضورش در تبریز نام برده است.

اروین در بخش پایانی صحبتهایش درباره این موضوع هم حرف زده که زبان هم یکی از مشکلات حضور او در ایران بوده چرا که به جز آنتونی استوکس، تنها دو بازیکن دیگر تراکتورسازی به زبان انگلیسی مسلط بودند و اگر استوکس در تبریز نبود، او یک هفته هم در تراکتورسازی دوام نمی‎آورد.

1984