در صورت جدایی بیرانوند؛ رادو شماره یک پرسپولیس می‎شود؟

در صورت جدایی بیرانوند؛ رادو شماره یک پرسپولیس می‎شود؟

وبسایت رسمی فوتبالی - " تصميمی می گيرم كه هم به نفع پرسپوليس باشد و هم خودم!"

به گزارش فوتبالی، اظهار نظر بالا جدیدترین واکنش بیرانوند به شایعه جدایی‎اش از پرسپولیس است. او که از یکی دو تیم پیشنهاد دارد عصر امروز جلسه مهمی با مدیران باشگاه برگزار خواهد کرد تا تکلیف ماندن یا رفتنش مشخص شود.

در صورتی که بر خلاف میل پرسپولیسی‎ها، جدایی علی بیران از این تیم قطعی شود آنوقت این سوال به وجود می‎آید که چه کسی جانشین او خواهد شد به خصوص آنکه رشید مظاهری به عنوان گزینه اصلی جانشینی او، با تراکتورسازی قرارداد بسته است.

در پاسخ به این سوال باید خدمتتان بگوییم که برانکو در صحبتی که با یکی از نزدیکانش داشته، از بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات تیمش به عنوان بهترین جانشین بیرانوند نام برده و او را گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به شماره یک پرسپولیس دانسته است.

رادو گلر مورد علاقه برانکو است و در بین هواداران پرسپولیس هم بازیکن محبوبی محسوب می‎شود. البته در صورتی که جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی شود، مدیران باشگاه هر چه زودتر باید به دنبال توافق با رادوشوویچ باشند چون طی یکی دو روز گذشته این شایعه مطرح شده بود که امکان جدایی رادو از پرسپولیس وجود دارد به خصوص آنکه از پدیده به عنوان یکی از مشتریان او نام برده شده است.

1984