قربانی: باید حداقل یک جام به دست بیاوریم

قربانی: باید حداقل یک جام به دست بیاوریم

وبسایت رسمی فوتبالی- مهاجم سپاهان اصفهان گفت:‌اگر شرایط تیم مانند گذشته همین‌طور خوب باشد و بتوانیم حداقل یک قهرمانی به دست بیاوریم. 

به گزارش فوتبالی، در خصوص شرایط فعلی تیم سپاهان، گفت: ما سال گذشته فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و تجربه خوبی برای ما بود اما به هر حال آن فصل با تمام اتفاقاتش تمام شد و باید به آینده فکر کنیم. فعلاً خبری نیست، من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و منتظر هستم که تمرینات شروع شود و بر سر تمرین حاضر شوم.

وی در مورد فصل پیش‌روی سپاهان و یارگیری‌هایی که برای مسابقات آینده انجام می‌شود، گفت: ان شاءالله شرایط تیم مانند گذشته همین‌طور خوب باشد و بتوانیم حداقل یک قهرمانی به دست بیاوریم. کادر فنی در نقاطی که فکر می‌کند احتیاج است یارگیری می‌کند و امیدوارم که بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه می‌شوند بتوانند امسال به خوبی کمک کنند. 

مهاجم سپاهان در خصوص اینکه این تیم امسال باید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود و آیا او آماده این مسابقات است، گفت: بله، من تجربه خوبی در بازی‌های آسیایی دارم و در این مسابقات چند سال بازی کردم. باید با برنامه خوب و کامل در این مسابقات حاضر شویم. خودم هم باید بتوانم در این مسابقات برای تیمم گلزنی کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

قربانی در مورد جدایی چند بازیکن موثر فصل گذشته سپاهان مانند مهرداد محمدی و سیاوش یزدانی، گفت: در این مورد صحبت خاصی ندارم. هر کس راه پیشرفت خودش را طی می‌کند. ان شاءالله هر کس که جدا می‌شود در تیم جدیدش موفق باشد.

مهاجم باتجربه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا به حضور در تیم ملی با حضور مارک ویلموتس فکر می‌کند، گفت: بله، صد درصد و حتی بیشتر از سال‌های گذشته، امیدوارم برای حضور در تیم ملی انتخاب شوم و بتوانم با پیراهن تیم کشورم گلزنی کنم.

9697