محسن ربیع خواه: همه ما دوست داریم برانکو بماند

محسن ربیع خواه: همه ما دوست داریم برانکو بماند

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک سرخ ها برای فصل جدید برنامه ویژه ای را برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در ذهن خود دارد، بازیکنی که در فصل قبل در چند دوره متوالی با مصدومیت روبرو بود حالا با آمادگی کامل برای شروع تمرین پرسپولیس و بازی های این تیم لحظه شماری می کند.

به گزارش فوتبالی، محسن ربیع خواه در گفتگو با فوتبالی با اشاره به فصل موفق پرسپولیس گفت: با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت تیم با کادرفنی و بازیکنان حرفه ای اش موفق شد نتایج خوبی را رقم بزند و کسب 2 جام در فصل قبل نشان می دهد تیم ما موفق ترین تیم بوده که توانسته است بهترین نتیجه را در بین همه تیم های این فصل در 2 تورنمنت فوتبالی رقم بزند.

محسن ربیع خواه در ادامه افزود: در مسیر قهرمانی ما، مشکلات کم نبود، مشکلاتی که شاید هیچ تیمی نمی توانست در برابر آن ایستادگی کند و با قدرت به کار خود ادامه دهد اما با وجود همه مشکلات، نتایج خوبی را رقم زدیم و در آسیا هم اگر دچار بدشانسی نمی شدیم و داوری ها آن اشتباهات عجیب را علیه ما نداشت می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم اما متاسفانه در آسیا حق ما ضایع شد تا در نهایت به موفقیت در جام های داخلی بسنده کردیم.

این بازیکن سرخ ها در مورد اتفاقاتی که حول و حوش برانکو سرمربی سرخ ها رخ داده است،  به خبرنگار فوتبالی گفت: باور کنید من درست در جریان این اتفاقات نیستم و در حیطه کاری من نیست که بخواهم در این مورد نظر بدهم. البته باید به این موضوع اشاره کنم که همه ما دوست داریم که برانکو همچنان در کنارما باشد و فصل جدید را هم با او آغاز کنیم. برانکو مربی بزرگی است و در پرسپولیس به خوبی امتحانش را پس داده است. امیدوارم در نهایت بهترین پایان برای این ماجرا رقم بخورد و پرسپولیس به دنبال جام های دیگر با برانکو باشد .

7655