اسدی: برانکو باید بماند؛ همین و بس!

اسدی: برانکو باید بماند؛ همین و بس!

وب سایت رسمی فوتبالی- کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار امیدواری کرد برانکو در فصل بعد هم سکان هدایت سرخ پوشان را برعهده  داشته باشد تا پرسپولیس با قدرت بتواند در فصل بعد هم به موفقیت های اخیرش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم اسدی کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص اتفاقات اخیر در پرسپولیس گفت: متاسفانه این روزها اخبار ضد و نقیضی در خصوص آینده برانکو برای فصل بعد به گوش می رسد اما امیدوارم در نهایت برانکو در فصل بعد هم به عنوان سرمربی پرسپولیس در ایران حضور داشته باشد.

اسدی در ادامه گفت: مربی که در 4 فصل بهترین نتایج ممکن را کسب کرده است، کارنامه اش می گوید که مربی موفقی بوده و باید حق و حقوقش را گرفته و با قدرت برای ادامه کار در پرسپولیس آماده شود. برانکو تمام این افتخارات را در حالی کسب کرد که تیمش از 2 پنجره نقل و  انتقالاتی محروم بود و در همین زمان چند بازیکن اصلی اش را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، حالا سوال من این است کدام مربی می توانست با این شرایط این نتایج را برای پرسپولیس کسب کند؟ در نهایت باید بگویم؛ برانکو باید بماند؛ همین و بس!

هافبک سابق سرخ ها در خصوص برنامه بعدی پرسپولیس پس از توافق با برانکو به خبرنگار فوتبالی گفت: مدیریت باشگاه باید پس از توافق و جلب رضایت برانکو، تمام هم و غم خود را به نقل و انتقالات معطوف کند. پرسپولیس برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد که اصلی ترین نیاز تیم، جذب یک مهاجم خوب است. اگر برانکو بماند با حضور بازیکنان فصل قبل و تقویت در یکی دو پست، پرسپولیس در فصل جدید هم می تواند موفقیت های فصل قبل را تکرار کند.

7655