ویدال: مشغول آنالیز خرید جدید رئال مادرید هستیم

ویدال: مشغول آنالیز خرید جدید رئال مادرید هستیم

سایت رسمی فوتبالی- آرتورو ویدال ستاره شیلیایی باشگاه بارسلونا این روزها در برزیل حضور دارد و تیم ملی کشورش را در رقابتهای کوپا آمه ریکا همراهی می کند.

به گزارش فوتبالی او در صحبتهایی اعلام کرده که شیلی تیمی ترسناک در کوپا آمه ریکاخواهد بود. ویدال در کنفرانسی خبری به بررسی مسائل مختلفی پرداخته است.

ستاره بارسلونا درآستانه اولین بازی تیمش دراین تورنمنت مقابل تیم ملی ژآپن گفت:« تیم ملی شیلی از ابتدا تا آخر تورنمنت تیمی ترسناک خواهد بود. من و تیم ملی شیلی در شرایطی ایده آل گام به کوپا آمه ریکا گذاشته ایم. بیش از یک هفته در کنار تیم تمرین کرده ام و هیچ مصدومیتی ندارم. امیدوارم که تورنمنتی زیبا را پشت سربگذاریم. بازی به بازی پیش خواهیم رفت ولی از همان دقیقه اول در هربازی حریفان را تحت فشار می گذاریم.»

تیم ملی شیلی در رقابتهای کوپا آمه ریکا درسالهای 2015 و 2016 به قهرمانی رسید و حالا جوانگرایی زیادی دراین تیم ایجاد شده. اما ویدال معتقد است که حتی این تغییرات هم مانع از تلاش شیلی برای رسیدن به سومین قهرمانی متوالی اش نخواهد شد. او ادامه داد:« می دانیم که بازیکنان جدیدی به تیم ملحق شده اند و در پروسه جدیدی قرار داریم ولی ما فقط به قهرمانی فکر می کنیم و نه به بازیهای مقدماتی جام جهانی قطر.»

ویدال همچنین به تمجید از رینالدو روئدا سرمربی کلمبیایی تیم ملی کشورش پرداخت و گفت:« روئدا از نظر ذهنی خیلی روی تیم کار کرده و امیدوارم که مدتها درتیم ملی شیلی بماند.»

 بخش بعدی صحبتهای ویدال در مورد ژاپن، اولین حریف تیمش در رقابتهای کوپا آمه ریکا بود. او به بررسی نقاط قوت تیم ملی ژاپن و به ویژه تاکفوسا کوبو، بازیکن جوان این تیم که اخیرا به رئال مادرید پیوسته است، پرداخت و گفت:« کوبو بازیکن واقعا باکیفیتی است و بی دلیل نیست که رئال مادرید او را به خدمت گرفته؛ ما در حال آنالیز عملکرد کوبو هستیم و می دانیم که چطور باید او را مهار کنیم.»

 6363