ذوالفقارنسب: برانکو بماند، باز هم پرسپولیس را قهرمان می کند

ذوالفقارنسب: برانکو بماند، باز هم پرسپولیس را قهرمان می کند

وب سایت رسمی فوتبالی – کارشناس فوتبال ایران گفت: در این سال ها رابطه بین پرسپولیس و برانکو حسنه بوده و مشکلات مالی ناخواسته این موضوع را به چالش کشیده است.

به گزارش فوتبالی، بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با فوتبالی با اشاره به ماجرایی که بین برانکو و باشگاه پرسپولیس رخ داده است، گفت: من در جریان جزییات این ماجرا نیستم اما مشکل مالی پرسپولیس باعث شده که برانکو و پرسپولیس با مشکل روبرو شوند.

این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: حل این مشکل و بازگشت برانکو به پرسپولیس هم به سود این مربی است و هم به سود باشگاه پرسپولیس و آن طور که من می دانم مشکل مالی باشگاه پرسپولیس باعث تاخیر در پرداخت مطالبات برانکو شده و باشگاه قصد ندارد که حق و حقوق برانکو را به او پرداخت نکند.

وی افزود: بالاخره این مشکل باید حل شود و من اعتقاد دارم که جدایی برانکو در شرایط فنی اتفاق خوشایندی برای این باشگاه و هواداران پرتعداد این تیم نیست.

ذوالفقار نسب در ادامه در خصوص برنامه پرسپولیس در نقل و انتقالات و احتمال بازگشت برخی بازیکنان فصل گذشته از جمله وحید امیری، مهدی طارمی و... خاطرنشان کرد: به هر حال این نفرات در شرایط خاص از پرسپولیس جدا شده اند و حالا اگر کادرفنی این تیم از نظر فنی آنها را تایید کند، من فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد و این نفرات می توانند در فصل بعد بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کنند.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در مورد اینکه اگر برانکو در پرسپولیس بماند، می تواند در فصل پیش رو موفقیت های فصل های اخیرش در پرسپولیس را تکرار کند به خبرنگار فوتبالی گفت: من اصلا این موضوع را بعید و دور از دسترس نمی دانم. برانکو مربی خوب و با کیفیتی است و در یکی دو فصل اخیر با وجود برخی کاستی ها و محدودیت ها در پرسپولیس فوق العاده عمل کرد و نشان داده باز هم می تواند پرسپولیس را قهرمان کند.

4344