نوری: امیدوارم از این پس وزارت ورزش هر دو باشگاه سرخابی را به یک چشم ببیند!

نوری: امیدوارم از این پس وزارت ورزش هر دو باشگاه سرخابی را به یک چشم ببیند!

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال به توییت مازیار ناظمی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، محمد ‌نوری ‌‌از ‌توئيتی ‌که ‌از ‌مازيار‌ ناظمی ،‌ مدير‌ روابط ‌عمومی ‌وزارت ‌ورزش ‌ديده ‌بود ‌انتقاد ‌کرد ‌و ‌معتقد ‌است روابط ‌عمومی وزارت ‌ورزش ‌نبايد ‌مطالب ‌جانبدارانه ‌به ‌ويژه ‌درباره ‌سرمربی ‌جديد ‌استقلال‌ را  بیان کند.‌ او ‌روز ‌گذشته ‌درباره ‌حضور ‌استراماچونی ‌هم ‌حرف ‌زد.‌

‌‌ديروز ‌در‌صفحه ‌شخصی‌تان ‌به ‌شدت ‌از ‌مازيار ‌ناظمی ‌انتقاد ‌کرديد؟
من بخش عمده حرف هایم را هفته قبل در برنامه تلویزیونی گفتم. اینکه در موضوع تیمداری در قبال استقلال در وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و حتی کمیته اخلاق حق کشی انجام می شود تا هر طور شده استقلال قهرمان نشود.

‌‌‌نمونه ‌می ‌آوريد؟

همین متنی که به تازگی درباره قرارداد سرمربیگری استراماچونی در استقلال از سوی مازیار ناظمی منتشر شد. مگر ریاست مجمع هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک نفر نیست؟ مگر در کنار درآمدزایی باشگاه ها، وزارت ورزش به این دو تیم تحت امرش کمک مالی نمی کند؟ چطور است که در زمان پرداخت حق و حقوق برانکو ایوانکوویچ از این متن ها منتشر نمی شود؟ چرا کسی درباره میلیاردها تومان پولی که در تیم رقیب خرج می شود حرفی نمی زند؟

‌‌‌چه ‌کسی ‌بايد ‌حرف ‌بزند؟

وقتی کسی حرفی نمی زند و اشکالی به کار پرسپولیس نمی گیرند نباید هم صدایی باشد. چطور وقتی استقلالی های نگران دو تا حرف می زنند و مقابل وزارت ورزش تحصن می کنند کسی توجه نمی کند؟ چرا وقتی امید ابراهیمی و تیام درصدد جدایی از استقلال برآمدند کسی مانع شان نشد ولی تا بیرانوند و یکی، دو پرسپولیسی دیگر خواستند بروند منابع مالی باشگاه شارژ شدند همین الان هم این اتفاق در حال تکرار شدن است.

‌‌‌کدام ‌اتفاق؟
همین حالا استقلال باید با چند بازیکن مطرحش قرارداد تمدید کند ولی تیم های متمول پیشنهادات دو برابر داده اند. باز هم معتقدم اگر وزارت ورزش کمک کند استقلالی ها ترجیح می دهند در این تیم بمانند اما گوش کسی بدهکار نیست! امیدوارم از این پس وزارت ورزش هر دو باشگاه را به یک چشم ببیند.

‌‌‌شايد ‌ناظمی ‌هم ‌نظرش ‌را ‌گفته؟
اولاً باید بگویم او روابط عمومی وزارتخانه است و اصلا نباید درباره این موارد ورود کند. کسی که چند ماه پیش برای تیم ملی مربی کاندیدا می کند و از ورود زیدان، مورینیو و کلینزمن خبر می داد باید در حد مسئولیت و وظایفش حرف بزند. نه بیشتر نه کمتر!

‌‌حضور ‌استراماچونی ‌را ‌چطور ‌ارزيابی ‌می ‌کنيد؟
گرچه او در تیم های تحت امرش نتیجه نگرفته ولی توانسته با تیم های بزرگی مانند اینترمیلان، اودینزه و پاناتینایکوس کار کند. فکر می کنم می تواند در استقلال موفق باشد.

‌‌‌اين ‌موفقيت ‌چطور ‌محقق ‌می ‌شود؟
پیشکسوتان باید به او مجال بدهند و البته هوادار باید از او حمایت کند. گرچه پس از 3 فصل قهرمانی پرسپولیس طرفداران استقلال به چیزی جز قهرمانی رضایت نخواهند داد.

4344