حلالی: بیرانوند لیاقت لژیونر شدن به اروپا را دارد/ تیم ملی با ویلموتس تهاجمی تر شده است

حلالی: بیرانوند لیاقت لژیونر شدن به اروپا را دارد/ تیم ملی با ویلموتس تهاجمی تر شده است

وب سایت رسمی فوتبالی- حلالی گفت: امیدوارم علیرضا بیرانوند در انتخابش دقت کند و راهی یک تیم مطرح اروپایی شود چون لیاقتش را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، با ‌اسماعيل ‌حلالی،‌ پيشكسوت ‌باشگاه‌ پرسپوليس،‌ در ‌مورد ‌شرايط ‌اين ‌روزهای‌ اين ‌تيم ‌گفت‌وگويی ‌انجام ‌داديم ‌که ‌در‌ ادامه ‌می ‌خوانيد.

‌‌‌‌‌آقای ‌حلالی ‌اوضاع ‌پرسپوليس‌ در ‌اين ‌روزها ‌چطور ‌است؟
تا آنجایی که من خبر دارم پول مطالبات برانکو آماده شده و قرار است باشگاه طی امروز و فردا این پول را پرداخت کند. بعد از اینکه برانکو ماندنی شود باشگاه کار خود را در نقل و انتقالات آغاز می کند و نفرات مدنظر برانکو را جذب خواهد کرد.

‌‌‌‌‌ولی ‌پرسپوليس ‌برخلاف ‌ساير‌ تيم‌ها ‌نتوانسته ‌بازيكنی ‌جذب ‌کند ‌و‌ زمان ‌را ‌از ‌دست ‌داده ‌است.

قبول دارم کمی زمان را از دست دادیم ولی برانکو در همه این سال ها نشان داده دنبال کمترین تغییرات است و خیلی به تیمش دست نمی زند. خدا را شکر اکثر بازیکنان با تیم قرارداد دارند و مشکلی از این بابت نیست. بعد از اینکه برانکو ماندنی شد طبق لیستی که به باشگاه داده چند بازیکن جدید هم به خدمت می گیرد. من به شخصه فقط در یک مورد حیفم آمد که محمدرضا حسینی که فوتبالیست بسیار باکیفیتی است راهی سپاهان شد و به پرسپولیس نیامد.

‌‌‌‌‌اين ‌روزها ‌صحبت ‌از ‌بازگشت‌ طارمی ‌و ‌احمدزاده ‌به ‌پرسپوليس‌ مطرح ‌شده ‌است.‌ نظر ‌شما ‌چيست؟
هرچند نحوه جدایی آنها مناسب باشگاه پرسپولیس و هوادارانش نبود ولی نمی شود منکر توانایی فنی فرشاد و مهدی شد. قطعاً این دو بازیکن به درد پرسپولیس می خورند. با این حال نظر نهایی را برانکو باید بدهد.

‌‌‌‌‌به ‌نظر ‌شما ‌پرسپوليس ‌در ‌چه‌ پست‌هايی ‌نياز ‌به ‌بازيكن ‌دارد؟

من فکر می کنم در درجه اول باشگاه باید به فکر خرید یک مهاجم تمام عیار باشد. با تمام احترامی که برای مهدی شیری قائلم به نظرم پرسپولیس یک مدافع راست رونده و هجومی مثل صادق محرمی هم می خواهد و من خیلی دوست دارم صادق به پرسپولیس برگردد. ضمن اینکه باید قرارداد نادری هم تمدید شود. امیدوارم پرسپولیس برای فصل آینده بتواند تیم خوبی ببندد.

‌‌‌در ‌مورد ‌جدايی ‌احتمالی ‌بيرانوند،‌ کدام ‌گزينه ‌را ‌مناسب ‌حضور ‌در‌ پرسپوليس ‌می ‌دانيد؟
واقعیت این است جانشینی برای علیرضا در لیگ ما وجود ندارد چون بیرانوند یک سر و گردن بالاتر از بقیهاست و این موضوع را به خوبی در این سال ها نشان داده است. ولی هم به خاطر پیشرفت علیرضا و هم به لحاظ پولی که وارد چرخه باشگاه می شود لژیونر شدن بیرانوند خوب است. فقط امیدوارم علیرضا در انتخابش دقت کند و راهی یک تیم مطرح اروپایی شود چون لیاقتش را دارد.

‌‌‌‌‌در ‌مورد ‌دو ‌ديدار ‌تدارکاتی ‌تيم‌ ملی ‌و ‌حضور ‌ويلموتس ‌چه ‌نظری‌ داريد؟
به نظرم الان خیلی زود است در مورد عملکرد ویلموتس نظر بدهیم ولی تا جایی که من دیدم تیم ملی تغییراتی کرده و تهاجمی تر بازی می کند.

‌‌‌‌‌در ‌مورد ‌حضور ‌دنيزلی ‌در‌ تراکتورسازی ‌چه ‌نظری ‌داريد؟

در اینکه من پرسپولیسی چند آتیشه هستم شکی نیست ولی همیشه دوست دارم تراکتور هم تیم خوبی داشته باشد. به نظرم انتخاب دنیزلی فوق العاده بود و قطعاً تراکتور می تواند نتایج خوبی را با او بگیرد. من کاملا دنیزلی و روحیاتش را می شناسم و مطمئنم می تواند در تبریز موفق شود.

4344