حسین‌زاده: از زحمات نصیرزاده تشکر می‌کنیم/ به دنبال احیای فوتبال بومی تبریز هستیم

حسین‌زاده: از زحمات نصیرزاده تشکر می‌کنیم/ به دنبال احیای فوتبال بومی تبریز هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی-رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی گفت: هوشنگ نصیرزاده دوران موفقی را در باشگاه گسترش فولاد و ماشین سازی پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، حمیدحسین زاده پس از جلسه هیأت  مدیره این باشگاه، درخصوص بررسی و تصویب برنامه‌های فصل آتی اظهار داشت: در ابتدا باید از زحمات جناب آقای نصیرزاده کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم که دوران موفقی را در باشگاه گسترش فولاد و ماشین سازی پشت سر گذاشت.

رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز با بیان اینکه هدفگذاری باشگاه برای فصل آتی توجه به فوتبال بومی است، افزود: با عنایت به رسالت و مسئولیتی که بر عهده داریم، به دنبال احیای دوباره فوتبال بومی تبریز و منطقه شمالغرب کشور هستیم و چشم اندازمان در این راستا ترسیم شده است.

حسین  زاده با اشاره به انتخاب سرمربی جدید در چارچوب هدفگذاری مذکور، بیان داشت: توجه و پرورش بازیکنان بومی یکی از شاخصه‌های اصلی رسول خطیبی است و امیدواریم با همکاری تمامی ارکان باشگاه و هواداران، به این مهم دست یابیم.

لازم به ذکر است؛ هوشنگ نصیرزاده پنجشنبه شب گذشته، در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس کناره گیری خودش از سمت مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی را اعلام کرد.

7655