سه مقصد احتمالی کوتینیو برای فصل آینده

سه مقصد احتمالی کوتینیو برای فصل آینده

سایت رسمی فوتبالی - فیلیپه کوتینیو که فصل خوبی را در بارسلونا پشت سر نگذاشت به احتمال زیاد در تابستان پیش رو از این تیم جدا شده و به تیم جدیدی ملحق خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی خواهان جدایی از بارسلوناست و این در حالی است که باشگاه نیز علاقه چندانی به حفظ این بازیکن که در ژانویه 2018 به نیوکمپ آمد، ندارد. با این حال این هافبک نمی خواهد در صورت انتقال به تیمی دیگر کاهش دستمزد چندانی داشته باشد و خواهان دریافت دستمزدی در حدود 13.5 میلیون یورویی است که در حال حاضر در بارسا دریافت می کند. در این مطلب چهار مقصد احتمالی کوتینیو برای فصل بعد را بررسی خواهیم کرد. 

پاری سن ژرمن

تیم فرانسوی خواهان تقویت ترکیب خود برای رسیدن به آرزوی دیرینه فتح لیگ قهرمانان اروپاست. کوتینیو می تواند به دوست قدیمی خود، نیمار، در پاریس اضافه شود. این دو از زمان کودکی یکدیگر را می شناسند و در تیم جوانان و بزرگسالان برزیل نیز با یکدیگر همبازی بوده اند. 

منچسترسیتی

منچسترسیتی نیز در کنار پی اس جی یکی از قدرتمندترین باشگاه های اروپایی در زمینه مالی است. کوتینیو از بازگشت به لیگ برتر خوشحال خواهد شد چرا که اولین بار در این لیگ و با لیورپول نام خود را مطرح کرد اما شبهاتی درباره نیاز پپ گواردیولا به او وجود دارد. مربی اسپانیایی بازیکنان با استعداد بسیاری را در پست کوتینیو در اختیار دارد. 

چلسی

انتقال احتمالی کوتینیو به چلسی بستگی به این دارد که مشکل آبی پوشان در پنجره نقل و انتقالات حل شود و دادگاه عالی ورزش رای خود را به نفع این تیم صادر کند. این بازیکن برزیلی بدون شک یکی از اهداف نقل و انتقالات برای چلسی است چرا که آنها تصمیم دارد پس از فروش ادن هازارد، یک ستاره را با این پول به خدمت بگیرند.

آرسنال و تاتنهام

با توجه به بودجه های محدود این دو باشگاه در خرید و فروش بازیکنان، خرید کوتینیو برای آنها بیشتر شبیه به یک رویاست تا یک احتمال. با این حال علاقه آنها به این بازیکن برزیلی بر کسی پوشیده نیست.

1070