سوارز: پس از گاز گرفتن کیه‌لینی برای درمان به روانشناس مراجعه کردم

سوارز: پس از گاز گرفتن کیه‌لینی برای درمان به روانشناس مراجعه کردم

سای رسمی فوتبالی - لوییس سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه، تایید کرد که پس از گاز گرفتن شانه جورجیو کیه‌لینی در جریان جام جهانی 2014 و تکذیب این اتفاق به روانشناس مراجعه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در جریان دیدار مرحله گروهی ایتالیا و اروگوئه رخ داد. در این بازی ایتالیا با یک گل شکست خورد اما شرایط در صورت حضور کمک داور ویدیویی بسیار متفاوت می شد چرا که سوارز با حمله مدافع حریف از دام او فرار کرد. این بازیکن در گفتگو با فاکس اسپرت درباره اتفاقات آن دیدار اظهار داشت: " همسرم از من پرسید چه اتفاقی رخ داد و من به او گفتم که یک برخورد ساده داشتیم. واقعیت را نمی پذیرفتم و در فاز تکذیب بود و این اشتباه بزرگی بود. "

این اولین بار نبود که سوارز حریف خود را گاز می گرفت اما این بار باعث شد که محرومیت 4 ماهه شامل 9 بازی ملی نصیب این بازیکن شود. او در ادامه اضافه کرد: " من به روانشناس مراجعه کردم و این کار بسیار به من کمک کرد که اشتباهاتم را بپذیرم و رشد کنم. من در آن زمان برای همسرم، فرزندانم و هم تیمی هایم از مشکلاتی رنج می بردم. علاوه بر این رفتاری غیر انسانی با من شد. من به بارسلونا ملحق شدم و آنها حتی معارفه ای برای رسانه ها برگزار نکردند. فکر می کردم زندگی حرفه ای من به پایان رسیده و باید بازنشسته شوم ."

1070