سلطانی فر: هیات مدیره پرسپولیس تلاش می‌کند برانکو بماند/ پیگیر پناهندگی کمانداران هستیم

سلطانی فر: هیات مدیره پرسپولیس تلاش می‌کند برانکو بماند/ پیگیر پناهندگی کمانداران هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- وزیر ورزش و جوانان گفت: دستگاههای مربوطه پیگیر موضوع پناهندگی کمانداران هستند.

به گزارش فوتبالی، مسعود سلطانی فر در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: با وجود اینکه در گروه سختی قرار داریم، امیدواریم در سومین حضور تیم ملی بسکتبال در جام جهانی، با تلاش بچه ها و کادر فنی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و صعود کنیم.

وی ادامه داد: زمان آن رسیده که بسکتبال ما مرزهای آسیا را فراتر رود.خوشبختانه ترکیب خوبی تیم دارد و به شخصه امیدوار به نتایج خوبی برسیم.

وی درمورد برگزاری جشن تولد در سالن گفت: امروز تولدم بود و سورپرایز شدم. فضای گرم و صمیمی بود و لطفی بود که جامعه بسکتبال به من  داشت. اتفاقا سال گذشته هم همزمان با بازی با مراکش تولدم بود و هر ساله مراسمی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امیدوارم امسال هم همانند سال گذشته در میادین بین المللی حضوری موفق داشته باشیم. سال گذشته در بازی های های آسیایی و لیگ قهرمانان و رشته های مختلف خوب ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: امسال تلاش ها برای کسب سهمیه بوده و انشالله با کاروان گسترده تری وارد المپیک شویم.

وی با اشاره به حضور کاراته در المپیک اظهار داشت: همیشه می خواستیم در دو سه تیم اول کاراته دنیا باشیم و امیدوارم سه چهار سهمیه در کنار دوومیدانی و کشتی و شمشیربازی در توکیو داشته باشیم.  برنامه ریزی خوبی هم در ستاد عالی بازی ها با کمک صالحی امیری شده و کار را جلو می‌بریم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: این روزها هم بحث حضور قهرمانان والیبال در لیگ ملت ها را داریم و الان در صدر جدول هستیم و به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

وی در مورد عدم بازگشت برخی کمانداران به کشور و بحث پناهندگی آنها گفت: دستگاههای مربوطه پیگیر این موضوع هستند.

وی در مورد بحث ماندن برانکو در پرسپولیس اعلام کرد: هیات مدیره با تمام توان در حال پیگیری است.

7655