فابرگاس: مسی در 32 سالگی از همیشه کامل‌تر است

فابرگاس: مسی در 32 سالگی از همیشه کامل‌تر است

سایت رسمی فوتبالی - سسک فابرگاس باور دارد که لیونل مسی بازی خود را با سنش تطبیق داده تا در 32 سالگی کامل تر از همیشه به سلطه خود بر رکوردهای دنیای فوتبال ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا موفق شد در فصل 19 - 2018 یک قهرمانی دیگر در لالیگا به دست آورد و مسی در این فصل 51 گل زده و 22 پاس گل ارسال کرد. فابرگاس در حال حاضر در موناکو است اما در سن 12 سالگی و پیش از پیوستن به آرسنال در 16 سالگی با این بازیکن همبازی بوده است. او در سال 2011 بار دیگر به بارسلونا بازگشت و سه فصل در کنار مسی به میدان رفت و این دو بازیکن تا امروز رابطه نزدیک خود را حفظ کردند. فابرگاس درباره ستاره آرژانتینی گفت: " واقعیت درباره لئو این است که او هر فصل خود را ترمیم می کند. شاید او دیگر بازیکنی نباشد که سه، چهار یا پنج بازیکن را دریبل می زند تا دروازه حریف را باز کند. اما در عوض حالا او ترجیح می دهد که پاس های 30 متری ارسال کند و جوردی آلبا را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار دهد. او یک یا دو بازیکن را اطراف محوطه جریمه می بیند، ممکن است ضربه چیپ بزند یا پاس بدهد. فکر می کنم او حالا از هر وقت دیگری کامل تر است. "

فابرگاس درباره شانس مسی برای کسب توپ طلا اضافه کرد: " این بسیار سخت است و شاید بستگی داشته باشد که چه تیم قهرمان اروپا شده است. معمولا این قهرمانی ها به کسانی می رسد که قهرمانی های بزرگ به دست می آورند. فکر می کنم مسی در سال 2010 وقتی تنها قهرمان لیگ شد این جایزه را کسب کرد پس امسال نیز می تواند این اتفاق تکرار شود. فکر می کنم اگر بسته به این باشد که چه کسی بهترین است، مسی آن را به دست می آورد چرا که بهترین است. شکی در این باره نیست. فکر می کنم لیورپول نیز فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. طبیعتا یکی از بازیکنان آنها نیز می تواند مدعی کسب توپ طلا باشد. "

1070