بازگشت اساطیر برای جان گرفتن میلان: مالدینی و بوبان در کادر روسونری

بازگشت اساطیر برای جان گرفتن میلان: مالدینی و بوبان در کادر روسونری

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه میلان روز جمعه اعلام کردند که پائولو مالدینی و زوانمیر  بوبان، دو اسطوره باشگاه روسونری به این باشگاه بازخواهند گشت. قرار براین است که پائولو مالدینی به عنوان مدیر فنی تیم در باشگاه میلان به فعالیت بپردازد و بوبان مدیر فوتبالی باشگاه خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، روسونری امیدار است تا با بازگرداندن این دو اسطوره به کادر مدیریتی اش بتواند دوباره به روزهای اوجش بازگردد. البته پائولو مالدینی مدتی است با باشگاه روسونری فعالیت می کند و در تیم پایه ای میلان مشغول به کار بود ولی حالا با پست جدیدی فعالیتش را دنبال خواهد کرد و بازگشت بوبان به میلان هم در نوع خود جالب توجه است. چراکه بوبان تا به امروز دست راست جیانی اینفانتینو رئیس فیفا بود و حالا اینفانتینو یکی از دستیاران ارزشمندش را از دست خواهد داد.

بوبان دراین باره گفته:« واقعا احساس خوشحالی می کنم که به میلان عزیزم بازمی گردم و تلاش می کنم تا دوباره بتوانیم میلان را به آن جایگاهی که باید درآنجا قرار داشته باشد بازگردانیم. میلان باید باشگاهی لیدر و برنده باشد. چون این حالت طبیعی تاریخ باشگاه است. من تمام توانم را دراین رابطه به کار خواهم گرفت. زمانی که پائولو به من زنگ زد، سوار بر ماشین شدم و به میلان و خانه او رفتم. نیمه شب بود.. با هم به بررسی مسائل پرداخیتم. بعد از صحبت با ایوان و مقامات باشگاه، همه چیز روشن و شفاف تعیین شد و حالا اینجا در شهر میلان هستم؛ در باشگاهی که دوستش دارم..و خاکی که به من خدمات زیادی کرد. امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم. به علاوه باید از جیانی اینفانتینو رئیس فیفا هم تشکر کنم که با وجودی که یک اینتری به تمام معناست، یکی از دوستان صمیمی من است و زمانی که متوجه شد که چنین تماسی دریافت کرده ام، به من اجازه جدایی از فیفا را داد. او سه سال پیش تماس مشابهی را دریافت کرده بود و می دانست که نه گفتن به آن غیرممکن است.»

 6363