خواسته هواداران رئال از پرز: حالا امباپه را بخرید

خواسته هواداران رئال از پرز: حالا امباپه را بخرید

سایت رسمی فوتبالی- در جریان مراسم معارفه ادن هازارد در باشگاه رئال مادرید که عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، بیش از 50 هزار نفر از هواداران تیم مادریدی حضور داشتند تا برای اولین بار از نزدیک با ستاره بلژیکی تیمشان دیدار کنند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که هواداران در سکوهای ورزشگاه برنابئو انتظار ورود هازارد را می کشیدند، یکی از هواداران فریاد زد:« امباپه را می خواهیم؛ امباپه را می خواهیم!» و همین جمله تبدیل به شعاری شد که در گوشه گوشه ورزشگاه برنابئو فریاد زده شده و تکرار می شد. اینطور به نظر می رسد که تمام هواداران حاضر در مراسم معارفه هازارد، حالا منتظر خرید بعدی تیمشان هستندو گزینه مدنظرشان را با صدای بلند به مدیران باشگاهشان اعلام می کنند. آنها می خواهند تا کیلیان امباپه را نیز درتیمشان ببینند.

در جریان مراسم معارفه هازارد، جو حاکم بر ورزشگاه برنابئو فوق العاده بود و گویا از هم اکنون هواداران تیم مادریدی رویای دیدن امباپه در پیراهن تیمشان را در سر می پرورانند. البته زمانی که این شعارها داده می شد ، فلورنتینو پرز ، رئیس باشگاه مادریدی هنوز به جایگاه ویژه اش در داخل ورزشگاه نرسیده بود ولی قطعا این شعارها را شنیده و درغیر این صورت هم برایش روایت خواهد شد و او خواسته هواداران تیمش را یادداشت خواهد کرد.

پرز در جریان مراسم معارفه لوکا یوویچ هم گفته بود که با قدرت فراوان برای خرید بازیکنان جدید دست به کار می شویم و همین به هواداران باشگاه مادریدی انگیزه فراوانی داده.

6363