روبرتو کارلوس: غیبت نیمار، آرامش را به اردوی برزیل برگردانده

روبرتو کارلوس: غیبت نیمار، آرامش را به اردوی برزیل برگردانده

سایت رسمی فوتبالی- روبرتو کارلوس بازیکن افسانه ای فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید در آستانه آغاز رقابتهای کوپا آمه ریکای 2019 به تمجید از لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال پرداخته.

به گزارش فوتبالی کمتر از 24 ساعت دیگر رقابتهای کوپا آمه ریکا در برزیل آغاز خواهد شد و لیونل مسی امیدهای فراوانی دارد تا این بار با تیم ملی کشورش بتواند به قهرمانی کوپا آمه ریکا برسد و طلسم ناکامی سالهای اخیر را به پایان برساند.

حالا روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال برزیل در گفتگو با گل درمورد شرایط لیونل مسی در دنیای فوتبال گفته:« لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین،از بخت و اقبالی به سان بارسلونا برخوردار نیست و از این بابت واقعا متاسفم.»

این مدافع برزیلی ادامه داد:« مسی بازیکنی است که ما، چه بازیکنان سابق دنیای فوتبال و چه ستاره های فعلی این رشته ورزشی او را تحسین می کنیم و حسابی دوستش داریم.»

کارلوس درادامه در مورد شانس برزیل برای قهرمانی درکوپا آمه ریکای 2019 صحبت کرد و از غیبت نیمار دراین تورنمنت گفت:« ما نیمار را به خاطر مصدومیت از دست دادیم ولی دست کم جو حاکم بر تیم ملی برزیل، کمی به آرامش رسیده. چون زیاد صحبت های فوتبالی در میان نبود و بیشتر مسائل فراورزشی مطرح بود.»


رویای کارلوس این است که تیم ملی برزیل دوباره بتواند به روزهای اوجش بازگردد و تیمی برنده باشد؛ آخرین باری که سلسائو موفق به قهرمانی در کوپا آمه ریکا شده بود به سا ل2007 برمی گردد. کارلوس دراین رابطه گفت:« امیدوارم که بتوانیم دوباره قهرمان کوپا آمه ریکا شویم؛ البته بازی کردن در یک تورنمنت کوپا آمه ریکا در کشورمان سخت است. چون رسانه ها و هواداران توقعات خیلی زیادی دارند. به همین خاطر باید از نظر روانی قوی باشیم تا بتوانیم فشارها را تحمل کنیم. اما برزیل باید برای قهرمانی گام به زمین بگذارد.»

6363