خوردبین: زنگ نمی زنند حالم را بپرسند!/ حفظ برانکو از نان شب هم واجب تر است

خوردبین: زنگ نمی زنند حالم را بپرسند!/ حفظ برانکو از نان شب هم واجب تر است

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست سابق پرسپولیس گفت: نگه داشتن برانکو در پرسپولیس از نان شب هم واجب تر است. 

محمود خوردبین سرپرست سابق سرخ ها در گفتگو با فوتبالی با اشاره به موضوع مهم این روزهای پرسپولیس گفت: فعلا خبرهای خوبی از پرسپولیس به گوش نمی رسد که مهم ترین آن جریان برانکو است .به اعتقاد من  حفظ برانکو در ان شرایط از نان شب هم واجب تر است و باید این اتفاق رخ بدهد. من در مصاحبه قبلی ام هم گفته ام و باز هم تاکید می کنم اگر من بودم نمی گذاشتم برانکو برود. برانکو مربی بزرگ و باشخصیتی است و با همه مربیان خارجی که تا حالا در پرسپولیس حضور داشته اند فرق می کند.

خوردبین در ادامه گفت: می گویند پول نداریم. اما من یک سوال دارم. پول مربوط به اجاره مجموعه درفشی فر کجا می رود؟ کسی چرا در این مورد سوال نمی کند. این پول اگر برای پرسپولیس هزینه شود، بخش اعظمی از مشکلات مالی حل می شود. ضمن این که مدیران و اعضای هیات مدیره باید تلاش بیشتری کنند تا مشکل مالی این چنینی برای پرسپولیس پیش نیاید.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تداوم این مشکلات به خبرنگار فوتبالی گفت: با این تعلل ها زمان از دست می رود. پرسپولیس که در سال های اخیر قهرمانی های متوالی به دست آورده باید با قدرت بیشتری در فصل پیش رو آماده باشد تا از عناوین قهرمانی اش دفاع کند اما با این رویه ممکن است تیم با مشکل روبرو شود. خوردبین با استقبال از بازگشت پرسپولیسی های سابق خاطر نشان کرد: در حضور بازیکنان فعلی، بازگشت نفراتی مثل وحید امیری، فرشاد احمدزاده ، مهدی طارمی و.... پرسپولیس می تواند کامل تر از قبل فصل جدید را آغاز کند. 

از خوردبین سوال کردیم که دلش برای پرسپولیس تنگ نشده که او پاسخ جالبی را به این سوال داد و گفت: من دلم برای پرسپولیس تنگ شده اما در پرسپولیس کسی دلش برای من تنگ نشده است و حتی یک زنگ هم به من نزده اند تا حالم را بپرسند. این روزها می گذرد و این میزها و این مقام ها برای هیچ کس ماندگار نیست!

۴۱۲۴