جمشید شاه محمدی: این بلاتکلیفی به سود پرسپولیس نیست

جمشید شاه محمدی: این بلاتکلیفی به سود پرسپولیس نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط پرسپولیس اعلام کرد این بلاتکلیفی اصلا به سود تیم و باشگاه نیست.

جمشید شاه محمدی مهاجم پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اوضاع حاکم بر پرسپولیس گفت: مدیران و اعضای هیات مدیره باید به روند فعلی مسائل حاکم بر باشگاه سرعت بیشتری بدهند و تیم از این بلاتکلیفی خارج شود و خود را برای فصل بعد آماده کند. 

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد مسائل مربوط به برانکو خاطرنشان کرد: من زیاد در جریان این موضوع نیستم اما برانکو مربی حرفه ای است و تصمیماتش هم بدون شک حرفه ای است. اگر باشگاه تعهد کرده و مبالغی را برای برانکو در نظر گرفته باید به تعهدات خود عمل کند. زندگی حرفه ای همین است. 

وی ادامه داد: اگر برانکو در نهایت با پرسپولیس به توافق رسیده و ماندگار شود، بدون شک کار سختی را پیش روی دارد. این تیم در 3 سال اخیر 4 قهرمانی کسب کرده و حالا همه انتظار تکرار این موفقیت را از برانکو و تیمش دارند و اگر هم به هر دلیلی برانکو نماند پرسپولیس باید مربی در حد برانکو یا حتی بهتر از او را جذب کند تا بتواند انتظارها را برآورده کند. ضمن این که این تیم باید برای آسیا تقویت شود تا بتواند امسال در لیگ قهرمانان آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

۴۱۲۴