قربانی: از دستیاری استراماچونی استقبال می کنم/ حضور او اتفاق خوبی برای استقلال است

قربانی: از دستیاری استراماچونی استقبال می کنم/ حضور او اتفاق خوبی برای استقلال است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال به حضور روی نیمکت این تیم تمایل دارد.

به گزارش فوتبالی، پیروز قربانی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص حضور استراماچونی در استقلال اظهار داشت: او مربی بزرگ و خوبی است و حضورش در استقلال اتفاق خوبی است که امیدوارم به این تیم کمک کند. ما باید از حضور استراماچونی در فوتبال ایران استفاده لازم را ببریم و طوری عمل کنیم که از او درس های زیادی یاد بگیریم‌. کی روش ۸ سال در فوتبال ایران بود اما کم تر مربی از او چیزی یاد گرفت که به نظر من باید این بار از حضور استراماچونی استفاده لازم را ببریم.

وی در ارتباط با این که آیا در صورت پیشنهاد دستیاری استراماچونی تمایل به حضور در استقلال دارد گفت: از این اتفاق استقبال می کنم و دوست دارم دستیار استراماچونی شوم اما به هر حال باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با نقل و انتقالات این باشگاه گفت: بازیکنانی که زمزمه حضور شان در استقلال است همه از نفرات خوب و آماده لیگ هستند که می توانند به این تیم کمک کنند. به هر حال باید ببینیم استراماچونی چه سیستمی را برای استقلال در نظر می گیرد که بر اساس آن بازیکنان هم کارایی خود را نشان دهند. اما به هر حال استقلال اگر بتواند ۴، ۵ بازیکن خوب و مفید جذب کند اتفاق های خوبی برای این تیم رقم می خورد.

۴۱۲۴