ساعت جواهر نشان و 90 هزاریورویی هازارد درمراسم معارفه

ساعت جواهر نشان و 90 هزاریورویی هازارد درمراسم معارفه

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد ستاره بلژیکی دنیای فوتبال، برای حضور در مراسم معارفه اش در باشگاه رئال مادرید، حسابی تیپ زده بود و با به تن کردن کت و شلواری خاکستری و در دست کردن ساعت جواهرنشان و ارزشمندش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور یافته بود.

به گزارش فوتبالی، این ستاره 28 ساله این روزهابهترین روزهای زندگی اش را پشت سرمی گذارد و بعد از رسمی شدن انتقالش به رئال، حالا درباشگاه مادریدی معارفه شده است. حدودا 50 هزار هوادار رئال درمراسم معارفه او شرکت کردند و هازارد در زمین چمن برنابئو به زبان اسپانیایی با آنها سلام و احوالپرسی کرد و سپس به زبان فرانسه از خانواده اش و مدیران باشگاه رئال تشکر کرد که رویایش برای حضور دراین تیم را محقق کردند.

هازارد دراین مراسم رسمی و ویژه، ساعت زیبایی را به دستش بسته بود که توجه خبرنگاران و عکاسان را به خود جلب کرد؛ ساعت او از برند ریچارد میله و دقیقا مشابه ساعتی است که رافا نادال در جشن قهرمانی اخیرش دررولند گاروش به دست داشت. ساعت او که مدل RM 016 آین برند است، از طلای سفید ساخته شده و برروی آن چندین قطعه برلیان کار شده است و ارزش این ساعت حدودا 90 هزار یورو برآورد شده است.

این ستاره بلژیکی امیدهای فراوانی دارد که در تیم مادریدی و زیرنظر زین الدین زیدان بتواند افتخارات متعددی کسب کرده و رئال را به روزهای اوجش بازگرداند. او در رختکن این تیم، یکی از دوستان قدیمی و صمیمی اش، تیبو کورتوا را درکنارش خواهد داشت.

درحال حاضر مشخص نیست که هازارد چه شماره ای را در تیم مادریدی به تن خواهد کرد و همه منتظر آن هستندتا ببینند که این ستاره بلژیکی چه پیراهنی را برمی گزیند. اودرکنفرانس خبری اش به شوخی گفت که از مودریچ پیراهن شماره 10 رئال را خواسته ولی مودریچ این پیراهن را به او نداده است.

6363