هازارد: پیراهن 10 رئال را از مودریچ خواستم ولی آن را به من نداد

هازارد: پیراهن 10 رئال را از مودریچ خواستم ولی آن را به من نداد

سایت رسمی فوتبالی – ادن هازارد ستاره بلژیکی دنیای فوتبال روز گذشته به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معارفه شد.

به گزارش فوتبالی بعد از برگزاری مراسم معارفه هازارد در جمع 50 هزار هوادار مشتاق رئال، او در کنفرانسی خبری شرکت کرد و درمورد حضورش درتیم مادریدی به صحبت پرداخت.

هازارد در ابتدای صحبتهایش به اسپانیایی سلامی به حضار کرد و سپس با عذرخواهی از آنها با زبان فرانسه صحبتهایش را ادامه داد. این گزیده ای از صحبتهای هازارد با خبرنگاران است:

*رویای حضور درمادرید: از کودکی این رویا را در سر داشتم؛ از زمانی که در خانه با برادرهایم فوتبال بازی می کردیم. از آن موقع طرفدار رئال بودم و پوشیدن پیراهن این تیم برایم افتخار بزرگی است. 

*پنالتی زن تیم: در رئال تنها یک ستاره وجود ندارد و مادرید، تیم ستاره هاست. من به عنوان بازیکنی جدید از چلسی که 7 سال درآنجا حضور داشتم به اینجا آمده ام. درمورد پنالتی ها، کاپیتان تیم خوب پنالتی می زند ولی اگر از من بخواهند، پشت ضربات پنالتی خواهم ایستاد. بعید می دانم این اتفاق بیفتد و به نظرم کاپیتان آنها را خواهد زد.

*انتقال به رئال، دیر نبود؟ : بعید می دانم. من 28 ساله ام و دربهترین روزهای کارنامه فوتبالی ام هستم. بین 27 تا 32 سالگی بهترین دوران فوتبالی بازیکنان است. رویای بازی در رئال را همیشه درسر داشتم.


*شماره پیراهن: من این شانس را داشتم که از طریق کواچیچ با مودریچ صحبت کنم. به شوخی به او گفتم که آیا پیراهن شماره 10 تیم را به من می دهد یا نه ولی او پاسخ داد که نه (می خندد). برایم شماره پیراهنم مهم نیست. مهم این  است که با این پیراهن و برای این باشگاه بازی کنم.

*کورتوا: با کورتوا خیلی درباره مادرید صحبت کردم. او به من گفت که حتی اگر کوچکترین فرصتی ایجاد شد باید به مادرید بروم و نباید تردید کنم. چون رئال بزرگترین باشگاه دنیاست. او دوست من است و همه این را می دانند و من دوست دارم درکنار دوستانم باشم.

*خداحافظی با چلسی: ویدیوهای مربوط به دوران حضورم در چلسی خیلی مرا تحت تاثیر قرار می دهد؛ نه فقط از حیث ورزشی، بلکه از حیث شخصی و انسانی هم همینطور.

*فتح توپ طلا ساده تر شده؟: این را می توانم بگویم که امسال توپ طلا با حضور مودریچ، به مادرید آمد. نمی دانم آیا راه ساده تر شده یا نه. همه چیز بسته به نحوه بازی کردنمان دارد ولی درسالهای اخیر تقریبا توپ طلا به مادرید آمده. من تمرکزم بیشتر روی امور تیمی و کمک کردن به رئال در کسب موفقیت است. اگر همه چیز خوب پیش برود، چرا که نه؟ این در فکر من هست ولی هرروزبه آن فکر نمی کنم.

*امباپه و پوگبا: من برای صحبت درمورد خریدهای احتمالی تیم اینجا نیستم. بازیکنان جدیدی به تیم خواهند آمد و زمان کافی برای تطبیق یافتن با شرایط را خواهیم داشت


*فصل اخیر رئال: درطول این مدت تمام تمرکزم روی باشگاه چلسی بود. می دانستم که رئال شرایط سختی را پشت سرمی گذارد ولی آنها در 5 سال اخیر موفقیتهای زیادی را به دست آوردند. تمام تیمها، حتی بهترین تیم دنیا مثل رئال هم فراز ونشیبهایی دارند و امیدوارم امسال عملکرد تیم بهتر شود.

*تکرار دوره موفق دیگری مثل دوره فصل 4 جام اروپایی در 5 سال: امسال اوضاع برای رئال خوب نبوده ولی این مسائل رخ می دهد. امیدوارم دوره جدیدی با بازیکنانی جدید و کسانی که اینجا هستند و افتخارات زیادی برای تیم فتح کردند شروع شود

*لیگ برتر انگلیس یا لالیگا: سبک بازی دراین دو لیگ، متفاوت است ولی بعید می دانم که هیچ یک سخت تر از دیگری باشد. حضور درلالیگا به من کمک می کند تا پیشرفت کنم.

6363