مردم فکر می کردند که بیل در رئال از رونالدو هم بهتر خواهد بود

مردم فکر می کردند که بیل در رئال از رونالدو هم بهتر خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی- رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید در گفتگو با شبکه بریتانیایی اسکای سپورتس درمورد شرایط باشگاه مادریدی و البته اوضاع گرت بیل دراین تیم اظهارنظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، بیل بدترین روزها را از زمان انتقالش به رئال درسال2013 پشت سرمی گذارد و کالدرون راهکاری را ارائه کرده که شاید برای هردوطرف بهترین راهکار ممکن باشد؛ انتقال قرضی و یک ساله بیل به تیمی دیگر

او که در گذشته های نه چندان دور ریاست باشگاه مادریدی را در دست داشت درمورد شرایط گرت بیل در تیم مادریدی در فصل گذشته گفت:« اوضاع برای بیل سخت و ناامید کننده است. شرایط خیلی سخت است. کاملا روشن است که زیدان روی او حساب باز نمی کند. این فصل گذشته و با قرارندادن بیل در ترکیب اصلی یازده نفره روشن و واضح مشخص شد. اوضاع باید برای بازیکنی مثل او واقعاناامید کننده باشد.»

او ادامه داد:« مشکل در نقل و   انتقال اوست. رئالی ها می خواهند پول زیادی از فروش بیل دربیاورند ولی بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد؛ شاید بهترین راهکار برای طرفین، انتقال قرضی او باشد. بیل می تواند اعتماد به نفسش را در زمین چمن باز بیابد و جایگاهش در باشگاه مادریدی را بهبود ببخشد.»

رئیس سابق باشگاه مادریدی با آنالیز دوران حضورش در این باشگاه ادامه داد:« بیل بنا به دلایل فراوانی در رئال موفق نشد. به خاطر مصدومیتهای پی درپی و البته رقم بالای دستمزدش. زمانی که او به رئال پیوست، دستمزدی بیشتر از کریس رونالدو به او پرداخت شد و همه فکر می کردند که او بهتر از کریس رونالدو خواهد بود و این کار را سخت کرد.»

کالدرون درمورد انتقال هازارد به رئال گفت:«هازارد فوق العاده است ولی کریس رونالدو بی نظیر بود. هرگز بازیکنی مثل او نخواهیم دید و نخواهیم یافت. ادن مهارتها و توانایی های زیادی دارد و این را در قوی ترین لیگ دنیا یعنی لیگ برتر به نمایش گذاشته. هازارد می تواند در هردو جناح بازی کند؛ او دریبلهای خوبی می زند و پاسهای فوق العاده ای می دهد وهمین به او این فرصت را می دهد که در پستهای فراوانی بازی کند. »

کالدرون معتقد است که کار رئال برای خرید پوگبا سخت خواهد بود:« کار ساده ای نخواهد بود. یونایتد بازیکنی با این کیفیت را به سادگی از دست نمی دهد و پول زیادی برای فروشش می خواهد؛ بحث درخواست 170 میلیون پوندی یونایتد مطرح است. این فرصتی است که سران یونایتد منتظرش بودند؛ چون پوگبا تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد. آنهابا اطلاع از اینکه پوگبا بازیکن مهم و درعین حال جوانی است و با توجه به آنکه زیدان دائما سراغش را می گیرند، منتظر چمدانهای پر از پولی هستند. اگر یونایتد بخواهد او را بفروشد و خود پوگبا هم تصمیم نهایی اش را بگیرد شاید او را در رئال ببینیم ولی من نمی دانم که آیا خود او متمایل به ترک یونایتد است یا نه.»

6363