جدایی مارادونا از دورادوس برای انجام دو عمل جراحی

جدایی مارادونا از دورادوس برای انجام دو عمل جراحی

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که پرونده حضور دیگو آرماندو مارادونا روی نیمکت مربیگری باشگاه دورادوس بسته شده است. او سکان هدایت این تیم را ترک کرده و عصر روز پنجشنبه، ماتیاس مورلا، دوست و وکیل مارادونا این خبر را تائید کرد.

به گزارش فوتبالی، مارادونا    عصر پنجشنبه در کلینیکی در شمال بوئنوس آیرس حضور یافت تا تست رزونانس مغناطیسی برروی شانه چپش انجام دهد. او اخیرا از ناحیه شانه مصدوم شده و به خاطر همین مصدومیت نیز نتوانست تا به کن سفر کند و دراکران فیلمش حضور داشته باشد. 

آقای مورلا درمورد خداحافظی مارادونا از نیمکت مربیگری دورادوس گفت:« در کلینیک اولیوس، تست رزونانس مغناطیسی برروی شانه مارادونا انجام شد و او به خانه بازگشت. درنهایت مشخص خواهد شد که آیا او شنبه زیرتیغ جراحی خواهد رفت یا خیر.»

در پست منتشر شده توسط مورلا در شبکه های اجتماعی می خوانیم:« مارادونا شخصا تصمیم گرفت تا به فعالیتش روی نیمکت مربیگری دورادوس ادامه ندهد. طبق توصیه پزشکان، او زمانش را صرف بازگرداندن سلامتی اش خواهد کرد و دو عمل جراحی انجام خواهد داد: یک جراحی برروی شانه اش و دیگری برروی زانویش. »

در عین حال او قرار است دوره درمانی 4 روزه ای را برای کاهش استرسش پشت سربگذارد و حالا تصمیم مارادونا برای جدایی از دورادوس تائید شد و بدین ترتیب او زمانش را برای انجام مسائل سلامتی اش خواهد گذاشت. مارادونا در 41 بازی هدایت دورادوس را در دست داشت و تیمش به 20 برد، 10 تساوی و 11 باخت دست یافت. آنها در عین حال رکورد کلین شیت در تاریخ باشگاه مکزیکی را نیز با 14 کلین شیت به ثبت رساندند.

باشگاه دورادوس هم با انتشار پیغامی از دن دیگو خداحافظی کرده است:« با هم دنیا را سورپرایز کردیم. نشان دادیم که فوتبال عشق است. با دیگو. مرسی برای همه چیز رئیس! زود خوب شو و همدیگر را به زودی خواهیم دید.»

 و بدین ترتیب ماجراجویی دن دیگو روی نیمکت مربیگری دورادوس و تجربه حضورش در فوتبال مکزیک به پایان رسید.

6363