فنونی‌زاده: قبل از حضور برانکو، نزدیک بود تیم به لیگ یک برود

فنونی‌زاده: قبل از حضور برانکو، نزدیک بود تیم به لیگ یک برود

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: توقع من این است که مدیران باشگاه بیایند و با یک‌سری طرح‌های درآمدزا، برانکو را حفظ کنند و به وضعیت مالی باشگاه، سر و سامان بدهند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، وضعیت پرسپولیس نسبت به روز‌های گذشته دچار تغییر شده و احتمال جدایی برانکو ایوانکوویچ، هواداران و پیشکسوتان باشگاه را آزار می‌دهد. البته کمتر پیش می‌آمد که پیشکسوتان پرسپولیس به صورت یکپارچه از یک مربی دفاع کنند، اما کارنامه برانکو به گونه‌ای بوده که اکثر بازیکنان قدیمی این باشگاه، حامی اصلی سرمربی کروات تیم هستند. یکی از آنها، مرتضی فنونی زاده مدافع میانی پیشین پرسپولیس است. او در مورد شرایط این تیم در فصل آینده گفت: «من نمی‌دانم در سر مدیران باشگاه چه می‌گذرد ولی نباید بگذارند برانکو برود. مگر می‌شود بگوییم پرسپولیس بدون برانکو می‌تواند همین موفقیت‌ها را تکرار کند. ما که یادمان نرفته در گذشته چه اتفاقاتی رخ می‌داد و پرسپولیس با آدم‌های دیگر، کجای داستان بود. یادتان می‌آید این تیم نزدیک بود به لیگ یک سقوط کند؟ حالا هم برانکو برود و از تیم جدا شود، به همان روز‌ها برمی‌گردیم.»

او اضافه کرد: «توقع من این است که مدیران باشگاه بیایند و با یک‌سری طرح‌های درآمدزا، برانکو را حفظ کنند و به وضعیت مالی باشگاه، سر و سامان بدهند. انتظارم این است که به سرعت، قرارداد برانکو را تمدید کنند، طلب و پاداش او را بدهند و تیم خوبی برای فصل بعد ببندند. حالا که پرسپولیس می‌تواند سال‌های خوب خود را دنبال کند، نباید این قطار را متوقف کرد. باید هر طور شده برانکو را حفظ کنند، اما این فقط حرف من و امثال من است وگرنه آبی از این مدیران باشگاه گرم نمی‌شود.»

فنونی زاده در نهایت گفت: «باشگاه همچنان متعلق به دولت است و آن‌ها هر تصمیمی که بخواهند، برای پرسپولیس می‌گیرند در حالی که این تیم نیاز به مدیریت باثبات دارد. در همین چهار فصل، یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت‌های پرسپولیس، حفظ ثبات در کادر فنی بود. مدیران دولتی چه گلی بر سر پرسپولیس زده‌اند که باز هم می‌خواهند به کارشان ادامه بدهند؟ ما باید کار‌ها را به دست آدم‌های عاشق باشگاه بسپاریم تا کسی که دلش برای تیم می‌سوزد، در پرسپولیس باشد و تصمیم‌گیری کند نه کسی که با یک حکم آمده و با یک حکم هم از باشگاه می‌رود.» 

4344