نشست ستاد عالی بازی المپیک لغو شد/ بازدید سلطانی‌فر و صالحی امیری از اردوی بسکتبال

نشست ستاد عالی بازی المپیک لغو شد/ بازدید سلطانی‌فر و صالحی امیری از اردوی بسکتبال

وب سایت رسمی فوتبالی- نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک که قرار بود روز شنبه برگزار شود، لغو شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، پیش از این اعلام شده بود نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک قرار است با حضور مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک روز شنبه در دفتر وزیر ورزش برگزار شود. دو موضوع اساسی محورهای مورد بحث اعضای ستاد بود. از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دعوت شده بود تا با حضور در جلسه ستاد در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید گزارشی را ارائه کند.

همچنین صحبت درباره حقوق ورزشکاران المپیکی یکی دیگر از موارد مورد بحث بود، اما اعلام شد این نشست روز شنبه برگزار نخواهد شد.

کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک با اعلام این خبر به خبرگزاری فارس گفت: جلسه ستاد که قرار بود روز شنبه برگزار شود لغو شد، به همین دلیل قرار است ما روز شنبه بازدیدی از اردوی تیم ملی بسکتبال داشته باشیم که در حاشیه این بازدید خوابگاه فدراسیون بسکتبال هم افتتاح خواهد شد.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: احتمال دارد نشست ستاد یکشنبه برگزار شود اما هنوز خبر نهایی در این خصوص اعلام نشده است.

وزیر ورزش به همراه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سعیدی سرپرست دبیرکلی قرار است ساعت ۱۰:۳۰ صبح شنبه از اردوی بسکتبال بازدید کنند.

4344