برنامه بارسلونا در صورت پاسخ منفی دلیخت چیست؟

برنامه بارسلونا در صورت پاسخ منفی دلیخت چیست؟

سایت رسمی فوتبالی – ماتیس دلیخت با پیشنهادهای منچستر یونایتد، یوونتوس و پاری سن ژرمن روبرو است و از بارسلونا دور شده است. در این میان پیشنهاد پاریسی‌ها به او فوق‌العاده بوده است. اگر دلیخت حاضر نشود به بارسا برود، این باشگاه 75 میلیون یورویی که برای خرید او کنار گذاشته بود را صرف تقویت دو پست تیم می‌کند و یک مدافع چپ و یک مهاجم می‌خرد.

بارسا فصل پیش به دنبال آن بود که یک بازیکن از آکادمی باشگاه ذخیره جوردی آلبا باشد، اما این تصمیم آنها با شکستی کامل همراه بود. آنها اجازه دادند مارک کوکوریا به ایبار برود، میراندا خوب نبود، و آلبا در آخرین دیدارهای فصل، فرسوده شده بود و افت چشمگیری داشت. آینده کوکوریا مشخص نیست و بارسا امکان خرید مجدد او را از ایبار دارد. اریک آبیدال به این ترتیب به دنبال یافتن بازیکن برای پستی است که خودش زمانی در آن برای بارسا می‌درخشید.

آنها یک مدافع چپ فیزیکی می‌خواهند که بتواند در سمت راست و همچنین در مرکز خط دفاعی بازی کند. بارسا در صورت پاسخ منفی دلیخت، به سراغ جونیور فیرپو، مدافع چپ بتیس یا فیلیپه لوییس، بازیکن اتلتیکو مادرید می‌رود. قرارداد فیلیپه لوییس با اتلتیکو به‌زودی به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد.

آنها همچنین برنامه خود برای خط حمله را عوض خواهند کرد. بارسا نمی‌خواهد تجربه کوین-پرینس بواتنگ تکرار شود. آبل روییس و کارلس پرس از تیم دوم بارسا به تیم اصلی می‌آیند. اگر مالکوم و فیلپیه کوتینیو هم بروند، بارسا تنها چهار مهاجم خواهد داشت. اما بارسا با بودجه‌ای که در اختیار خواهد داشت، احتمالا رودریگو، مهاجم والنسیا را خواهد خرید تا با لوییس سوارز رقابت کند.

8444