پرخرج‌ترین تابستان تاریخ رئال مادرید

پرخرج‌ترین تابستان تاریخ رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی – رئال مادرید در تابستان خود را بازسازی می‌کند. آنها تاکنون نشده بود تا این حد پول خرج خرید بازیکن کنند. رئال مادرید با خرید فرلان مندی از المپیک لیون، بیش از 300 میلیون یورو خرج کرده است، و البته خریدهای آنها همچنان ادامه دارد.

پرخرج‌ترین تابستان رئال تا پیش از این در سال 2009 رقم خورد، زمانی که با بازگشت فلورنتینو پرز به رئال، آنها 258.5 میلیون یورو خرج خرید بازیکن کردند. کریستیانو رونالدو (94 میلیون یورو، رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ تا آن هنگام)، کاکا (60)، کریم بنزما (35)، ژابی آلونسو (34.5)، رائول آلبیول (15)، آلوارو نگردو (5)، آلوارو آربلوا (4) و استبان گرانرو (4) بازیکناین بودند که به رئال پیوستند.

اما در سال‌های اخیر، با توجه به تورم شدید بازار، 575 میلیون یورو هزینه بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، و موفقیت‌های تیم در کسب قهرمانی، پرس تصمیم گرفته بود که بازیکنان آینده‌دار را به جای ستاره‌ها بخرد. اما بدترین عملکرد رئال در 20 سال اخیر باعث شده که او دست به خریدهای گسترده بزند.

مادرید تاکنون 303 میلیون یورو بازیکن خریده است. رودریگو (45 میلیون یورو) از سانتوس، ادر میلیاتو (50 میلیون یورو) از پورتو، لوکا یوویچ (60 میلیون یورو) از فرانکفورت، ادن هازارد (100 میلیون یورو به علاوه پاداش) و البته مندی (48 میلیون یورو) از لیون خریدهای جدید رئال بوده‌اند.

8444