تدارکات مجلل و کهکشانی رئال مادرید برای مراسم معارفه هازارد

تدارکات مجلل و کهکشانی رئال مادرید برای مراسم معارفه هازارد

سایت رسمی فوتبالی - مراسم معارفه ادن هازارد پنج شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و گفته می شود که پس از سال ها بار دیگر تدارکاتی مجلل و کهکشانی برای یک بازیکن تدارک دیده شده است. 

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل و پس از ماه ها مذاکره و گمانه زنی سرانجام ادن هازارد به صورت رسمی به رئال مادرید پیوست. این بازیکن که یک سال از مهلت قراردادش با چلسی باقی مانده بود با 100 میلیون یورو به سانتیاگو برنابئو خواهد آمد. امشب درهای این ورزشگاه بار دیگر برای استقبال از خرید جدید رئالی ها باز خواهد شد. انتظار می رود که با حضور هازارد دوره ای جدیدی در رئال مادرید آغاز شود. ده سال پس از حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، از یک بازیکن بزرگ دیگر رونمایی خواهد شد. هازاردد به همراه تمامی اعضای خانواده خود و نمایندگانش در این مراسم حضور خواهد یافت. سکویی که آخرین بار در زمان معارفه خامس رودریگز و تونی کروس در سال 2014 از آن استفاده شد نیز بار دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مراسم معارفه هازارد نیز مانند رونالدو، کاکا، کریم بنزما و خامس در ساعت 21:30 شب به وقت تهران برگزار می شود. 

باشگاه در حال تلاش است تا شرایط برنابئو را برای حضور هازارد و محقق شدن رویای چندین ساله اش به بهترین نحو آماده کند. به او قول داده شده که مراسم معارفه اش بسیار خاص و هیجان انگیز خواهد بود و عکس های منتشر نشده ای به اشتراک گذاشته خواهد شد. هرچند همچنان مهمترین سوال این است که هازارد چه شماره ای را بر تن خواهد کرد. مارکا مدعی شده که هازارد احتمالا شماره 7 را بر تن خواهد کرد چرا که شماره 10 در حال حاضر بر تن لوکا مودریچ است. با این حال شماره 7 نیز فعلا در اختیار ماریانو دیاز است. اعلام شماره هازارد برای فروش پیراهن های رئال مادرید با نام او در روز معارفه بسیار حائز اهمیت است.  انتظار می رود که حدود 50 هزار هوادار در مراسم استقبال از این بازیکن در برنابئو حاضر باشند. 

1070