علیپور: با سید حسین صمیمی هستم و با او شوخی کردم

علیپور: با سید حسین صمیمی هستم و با او شوخی کردم

وب سایت رسمی فوتبالی- علی علیپور درباره استوری جنجالی اش در روز گذشته توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، ديروز انتشار يك استوری عجيب از سوی علی عليپور شهر فوتبال را به هم ريخت. مهاجم پرسپوليس عكسی از خودش، عليرضا بيرانوند، صادق محرمی، وحيد اميری، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و البته سيدحسين حسينی گلر استقلال به اشتراك گذاشت. نكته قابل تأمل قرار دادن دو قلب قرمز به همراه استيكر (شكلك) بمب وسط آن و بالای سر دروازه بان استقلال بود! اين استوری پرسروصدا شد و جنجالی به پا كرد كه نگو و نپرس! هواداران استقلال در فضای مجازی تصور كردند سيدحسين حسينی قرار است فصل نقل و انتقالات به پرسپوليس برود و به قول معروف بمب بتركاند! هرچند دقايق كوتاهی پس از اين ماجرا عليپور استوری خودش را پاك كرد  قائله نخوابيد و حتی برادر سيدحسين حسينی را هم به واكنش واداشت كه در فضای مجازی دست از سرش بردارند! عليپور و حسينی هم همراه ساير ملی پوشان در كره جنوبی به سر می بردند و ديروز به هر شكل ممكن مهاجم اول پرسپوليس را پيدا كرديم و اول از هر چيز در همين خصوص از او سؤال پرسيديم .

پسر چه كار كردی؟ شهر را به هم ريختی با اين استوری!
باور كنيد هيچ منظوری نداشتم و صرفاً يك شوخی با سيدحسين حسينی بود كه خيلی زود هم آن را پاك كردم.

ولی همه تصور كردند قرار است گلر استقلال به عنوان بمب نقل و انتقالات تابستانی به پرسپوليس ملحق شود؟

نه بابا! اين فقط يك شوخی بين ما بود. سيدحسين حسينی يك استقلالی متعصب است و تيمش را هم دوست دارد. از آنجايی كه ما با هم صميمی هستيم اين شوخی دوستانه را با سيدحسين كردم و اصلا فكرش را نمی كردم پر سروصدا شود.

پس قرار نيست حسينی پرسپوليسی شود؟
گفتم كه سيدحسين استقلالی است. 

اوضاع و احوال تيم ملی پس از بازی با كره جنوبی چطور است؟ 
بچه ها واقعاً بازی خوبی مقابل   جنوبی در خاك اين كشور انجام دادند. اين تيم چند سالی می شد كه ما را نبرده بود و به دنبال انتقام بود اما جلوی بازی هجومی ايران غافلگير شد.

خيلی فوتبال خوب و رو به جلويی ارائه داديد. خواست مارك ويلموتس همين است؟

آقای ويلموتس بازی هجومی را دوست دارد. او عاشق بردن و بازی تهاجمی است و اين تفكر را به ملی پوشان هم تأكيد می كند.

در بازی دوستانه با كره جنوبی 10 دقيقه فرصت بازی پيدا كردی.

خيلی خوشحالم و افتخار می كنم پيراهن پرافتخار تيم ملی كشورم را بر تن می كنم. فرقی هم نمی كند بازی كنم يا بازی نكنم و مهم اين است كه به عنوان يك سرباز در خدمت تيم ملی هستم.

از وضعيت باشگاه پرسپوليس و ماجرای برانكو ايوانكوويچ باخبر هستی؟
بله، من هم كمابيش در جريان يكسری اخبار قرار دارم.

نظرت چيست؟

به هر حال آقای برانكو نياز به تعريف و تمجيد من ندارد. كارنامه اين مربی در سال های گذشته مشخص است و هواداران هم دوست دارند او بماند. مطمئن هستم باشگاه هم تلاش می كند آقای برانكو را برای فصل آينده حفظ كند.

آخرين گل خودت برای پرسپوليس مقابل داماش گيلانيان در فينال حذفی را هم به برانكو تقديم كردی. برخی تصور كردند اين شادی گل تو معنی خداحافظی برای سرمربی كروات می داد.

من فقط خواستم به عنوان يك شاگرد از سرمربی خودم تشكر كنم كه همواره حامی من در طول فصل بود؛ همين!

4344