اعلام برنامه فصل آینده لیگ برتر انگلیس

اعلام برنامه فصل آینده لیگ برتر انگلیس

سایت رسمی فوتبالی - برنامه فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز اعلام شد تا تاریخ شروع و پایان و رقابت های مهم این فصل مشخص شود. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول اولین بازی خود را در تاریخ 18 مرداد در آنفیلد با نوریچ برگزار خواهد کرد و منچسترسیتی نیز به وستهام سفر می کند. یوناید در اولین هفته در اولدترافورد میزبا چلسی خواهد بود. آرسنال در اولین یکشنبه فصل جدید مهمان نیوکاسل است و تاتنهام نیز در روز شنبه برابر استون ویلا قرار می گیرد. شفیلد یونایتد 19 مرداد برابر بورنموث می ایستد و این در حالی است که برنلی میزبان ساوتهمپتون، اورتون مهمان کریستال پالاس، لستر میزبان ولووز و واتفورد نیز میزبان برایتون خواهد بود. 

اولین بازی خانگی سیتی برابر تاتنهام در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد. آرسنال نیز در هفته سوم در آنفیلد به مصاف لیورپول می رود. اولین دربی شمال لندن بین آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امارات و در تاریخ 9 شهریور ماه برگزار می شود و تاریخ بازی برگشت نیز 6 اردیبهشت سال آینده خواهد بود. سیتی و یونایتد تا 16 آذرماه رو در روی هم قرار نخواهند گرفت. این بازی در ورزشگاه خانگی سیتی برگزار می شود. بازی برگشت در اولدترافورد نیز در تاریخ 17 اسفند ماه برگزار می شود. چلسی و لیورپول 30 شهریور رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت و منچستریونایتد و آرسنال یک هفته بعد در اولدترافورد به مصاف هم می روند. شیاطین سرخ پس از آن باید در 27 مهر ماه برابر لیورپول قرار بگیرند. تاتنهام نیز یک هفته بعد در آنفیلد به میدان خواهد رفت.

لیورپول و سیتی 18 آبان به مصاف هم می روند و تیم گواردیولا در همان ماه بازی سختی برابر چلسی نیز خواهد داشت. تاتنهام در اواسط آذر ماه باید به مصاف یونایتد برود و پیش از کریسمس نیز میزبان چلسی خواهد بود. در کریسمس نیز یونایتد برابر نیوکاسل، سیتی با ولووز، لیورپول با لستر، چلسی با ساوتهمپتون و آرسنال با بورنموث بازی خواهند کرد. مردان کلوپ در اواسط دی ماه دو بازی متوالی با تاتنهام و منچستریونایتد خواهند داشت و چلسی نیز در استمفوردبریج میزبان آرسنال است. تاتنهام در تاریخ 12 بهمن میزبان سیتی خواهد بود و شیاطین سرخ یک هفته بعد در لندن به مصاف چلسی می روند. سیتی و آرسنال نیز 10 اسفند با هم دیدار می کنند. دیدار برگشت لیورپول و سیتی در اواسط فروردین ماه برگزار می شود. 

در هفته آخر لیورپول باید در تاریخ 28 اردیبهشت به مصاف نیوکاسل برود، منچستریونایتد مهمان لستر است، تاتنهام با کریستال پالاس دیدار می کند، آرسنال میزبان واتفورد است، سیتی برابر نوریچ قرار می گیرد، چلسی با ولووز، برنلی با برایتون، اورتون با بورنموث و وستهام نیز با استون ویلا دیدار خواهند کرد. 

1070