گواردیولا در فکر استراحت و دوری یک ساله از دنیای فوتبال

گواردیولا در فکر استراحت و دوری یک ساله از دنیای فوتبال

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی دنیای فوتبال تا سال 2021 با منچسترسیتی قرارداد دارد. این سرمربی اسپانیایی درنظر دارد تا درصورتی که موفق شد تا با این تیم انگلیسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، یک سال استراحت کند

به گزارش فوتبالی، گواردیولا بعد از جدا شدن از بارسلونا یک سال استراحت کرد و پس از آن بود که هدایت بایرن مونیخ را در دست گرفت. در آن زمان گواردیولا دراین رابطه گفت:« دلیل اصلی ای که باعث شد این تصمیم را بگیرم (استراحت یک ساله بعد از جدایی از بارسا) این بود که چهارسال خیلی زیاد است. من تمام توانم را به کار گرفتم و چیزی از من باقی نمانده و به این نیازدارم تا باتری هایم را مجددا شارژ کنم.»

حالا گواردیولا بعد از فتح قهرمانی سه گانه در انگلیس (لیگ برتر، جام حذفی و جام کارابائو) با منچسترسیتی و در شرایطی که یوونتوس خواهان به خدمت گرفتنش بود، تصمیم گرفت تا در سیتی بماند ولی دوباره به استراحتی یک ساله می اندیشد.

طبق گزارش منتشره در دیلی استار، این سرمربی اسپانیایی که تا سال 2021 با سیتی قرارداد دارد، ممکن است در پایان فصل پیش رو یک سال به استراحت بپردازد.

البته به شرطی که در فصل آتی بتواند با سیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشود؛ در صورتی که این اتفاق نیفتد، او به حضورش روی نیمکت مربیگری سیتی ادامه خواهد داد و تا پایان قراردادش دراین تیم خواهد ماند.

پپ گواردیولا در مجموع سالهای حضورش در بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی مجموعا در 582 بازی رسمی روی نیمکت مربیگری نشسته و به 434 برد، 83 تساوی و 65 باخت دست یافته؛ تیمهای تحت هدایت او مجموعا 1501 گل زده اند و 462 گل دریافت کرده اند.

6363