مدیر اتلتیکو: گریزمان به بارسا می رود؛ از مارس مشخص بود

مدیر اتلتیکو: گریزمان به بارسا می رود؛ از مارس مشخص بود

سایت رسمی فوتبالی- میگل آنخل خیل مارین، یکی از مدیران ارشد باشگاه اتلتیکو در گفتگو با مووی استار اعلام کرده که آنتوان گریزمان به زودی به بارسلونا منتقل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، او دراین رابطه اعلام کرده که از جنجالهایی که در هفته های اخیر بر سر آینده گریزمان ایجاد شده است حیرت کرده.

آقای خیل مارین دراین باره و در گفتگو با مووی استار گفته:« من خیلی واضح و شفاف می دانم که گریزمان در چه تیمی بازی خواهد کرد: بارسلونا؛ از ماه مارس این موضوع مشخص است.» او در یک مراسم خیریه این صحبتها را مطرح کرد وبدین ترتیب خبری که چند روز پیش شبکه سر مبنی بر انتقال قریب الوقوع گریزمان به بارسا اعلام کرده بود را تائید کرد.

طبق صحبتهای آقای مارین، گریزمن در ماه مارس و حتی قبل از سفر به نوکمپ با کاروان اتلتیکو و مصاف با آبی اناری ها در دور برگشت لالیگا، انتقالش به باشگاه کاتالان را قطعی کرده بود.

روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مدیران اتلتیکومادرید درنظر داشتند تا علیه بارسلونا شکایتی را آماده کنند؛ چرا که مدارکی در دست دارند که آنها در اواسط فصل و درشرایطی که گریزمان بازیکن اتلتیکو بوده، با این بازیکن فرانسوی مذاکره کرده اند. در هفته های اخیر صحبتهای ضدونقیض گریزمان و مدیران بارسلونا در مورد احتمال انتقال او به باشگاه کاتالان، حسابی سران اتلتیکو را عصبانی و ناراحت کرده است. 

6363