چلسی باید قید خرید تابستانی را بزند

چلسی باید قید خرید تابستانی را بزند

سایت رسمی فوتبالی- چندی پیش مقامات فیفا اعلام کرده بودند که باشگاه چلسی به خاطر انجام برخی تخلفات در خرید بازیکنان، قادر به خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالات در تابستان 2019 و ژانویه 2020 نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی دراین میان مدیران چلسی امید داشتند تا درخواست آنها مبنی بر تجدیدنظر دراین رای مورد موافقت قرار گرفته و یا برای مدتی به تعلیق دربیاید و بدین ترتیب بتوانند چند بازیکن دربازار تابستانی به خدمت گرفته و جای خالی ادن هازارد در ترکیب تیمشان که اخیرا به رئال مادرید پیوسته را پر کنند. اما امروز دادگاه حکمیت ورزشی، لیست موارد مورد بررسی تا پایان فصل نقل و  انتقالات تابستانی را اعلام کرد و مشخص شد که برنامه ای برای بررسی درخواست تجدیدنظر چلسی ندارد.

دادگاه حکمیت ورزشی از 12 ژوئن تا 14 آگوست 18 پرونده را مورد بررسی قرار خواهد داد و حتی اگر بلافاصله بعد از این بازه زمانی، پرونده چلسی مورد بررسی قرار بگیرد، دیگر آنها فرصتی برای خرید تابستانی نخواهند داشت.

آبی های لندنی چند روز پیش ادن هازارد ستاره بلژیکی تیمشان را به رئال مادرید فروختند و مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی این تیم هم در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار دارد و باید دید که با این شرایط کدام سرمربی ای حاضر می شود تا سکان هدایت چلسی را در دست بگیرد.

  

 6363