گواردیولا: هازارد خرید فوق العاده ای برای رئال است

گواردیولا: هازارد خرید فوق العاده ای برای رئال است

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی روز چهارشنبه در صحبتهایی از انتقال ادن هازارد به رئال مادرید تحسین کرد. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا که در یک تورنمنت گلف در کاستا براوا شرکت کرده بود،در مورد انتقال ادن هازارد به رئال مادرید گفت:« این انتقال، خریدی حیرت آور است. ادن هازارد یکی از بهترین بازیکنانی است که دیده ام.»

 دراین تورنمنت گلف ستاره ها و سرمربیان سابق دنیای فوتبال نیز حضور داشتند.


گواردیولا در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد تبانی در مسابقات فوتبال دراسپانیا گفت:« من خوش شانس هستم که درکشوری که کار می کنم، این گونه اتفاقات رخ نمی دهد. اگر این مشکل درانگلیس رخ داده بود ظرف یک یا دو ماه حل می شد و نمی گذارند که این مسائل باقی بماند.   البته اطمینان دارم که فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئیس لالیگا که همیشه شرایط  واوضاع فوتبال انگلیس را دنبال می کنند، تصمیمات خود را خواهند گرفت و اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، قوانینی را وضع خواهند کرد.» 

سرمربی سیتی درمورد سختی قهرمان شدن در لیگ برتر انگلیس گفت:« قهرمانی در لیگ برتر یکی از بزرگترین دستاوردهای ممکن است؛ چون لیگ انگلیس سخت ترین لیگ است. افرادی که قبلا درانگلیس کار کرده بودند به من می گفتند که فوتبال درانگلیس سخت است و من همیشه می پرسیدم که چرا. ولی وقتی در لیگ انگلیس باشی، متوجه می شوی؛ مخصوصا به خاطر سخت بودن برنامه بازیها، کیفیت تیمهای حریف، شرایط فیزیکی بازیکنان و شرایط آب و هوایی. در4 یا 5 ماه، اوضاع آب و هوایی وحشتناک است.»

گواردیولا در پاسخ به سوالی درمورد سختی هایی که سیتی و بارسلونا در فصول اخیر درلیگ قهرمانان اروپا با آنها روبرو شدند گفت:«در لیگ قهرمانان اروپا، تیمهای خیلی خوبی حضور دارند. فتح یک جام کار خیلی سختی است ؛ هرچند که مردم شاید برعکس این فکر کنند. همیشه می گویم؛ لالیگا همیشه مهم ترین لیگ است. تیمی که قهرمان لالیگا می شود، به این دلیل به این جام می رسد که فصل فوق العاده ای را پشت سرگذاشته. فوتبال همیشه به تو فرصت های تازه ای می دهد. می گفتند که اگر قهرمان لیگ برتر نشوی، نمی توانی خودت را در بین بهترین ها ببینی. خب ما این چالش را پذیرفتیم. یک دهه پیش کسی فکرش را هم نمی کرد که سیتی قهرمان لیگ برتر شود ولی الان این اتفاق افتاده و این تازه گام اول است. اگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشوی، شاید بدشانس بوده ای؛ ما تلاشمان را خواهیم کرد. مهم این است که اینجا حاضر باشیم و مثل قهرمانی در لیگ برتر، برای قهرمانی در لیگ قهرمانان هم بجنگیم. چه موفق بشویم و چه، باید تا پایان جنگید.»

6363