دزدان این بار به خانه ایسکو و زیدان زدند

دزدان این بار به خانه ایسکو و زیدان زدند

سایت رسمی فوتبالی- موج دزدی از منازل فوتبالیست ها در هفته ها و ماه های اخیر حسابی نگران کننده شده است. به ویژه دزدی از منزل فوتبالیستها در شهر مادرید افزایش یافته. چند روز پیش و زمانی که خانواده آلوارو موراتا در منزل بودند، چند دزد مسلح به خانه آنها زدند و حالا خانه ایسکو و زین الدین زیدان هم مورد سرقت قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام برنامه خوگونس، این دزدان، حرفه ای بوده اند. و حالا باید نام ایسکو و زیدان را هم به لیست قربانیان سرقت از فوتبالیستها اضافه کرد.

در هنگامی که این سرقت ها انجام شده، خانه ایسکو و زیدان خالی بوده و آنها در منازلشان حضور نداشتند ولی سران باشگاه مادریدی درنظر دارند تا اقدامات امنیتی را برای منازل بازیکنان و اعضای کادرفنی باشگاه افزایش دهند و به فوتبالیستها توصیه کرده اند که در انتشار عکس در شبکه های اجتماعی مراقبت بیشتری کنند. چون گاهی سارقان با تماشای عکسها، استوری ها و لایوهای آنها متوجه خالی بودن منازلشان شده و دست به سرقت می زنند.

زمانی که دزدان بدانند که فردی در خانه نیست؛ حالا چه زمان برگزاری یک مسابقه فوتبال باشد و چه زمانی که اهل منزل به سفر رفته اند، به سراغ خانه آنها خواهند رفت. به عنوان مثال دزدی از منزل موراتا زمانی انجام شد که او در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور داشت. انتشار تصاویر و استوری در اینستاگرام هم کار را برای دزدان راحت تر کرده تا بتوانند با اطلاع از خالی بودن منزل افراد، به آنجا رفته و جواهرات، ساعتها و اشیای ارزشمندشان را مورد سرقت قرار دهند.

در ماه های اخیر سرقتهایی از منازل جرارد پیکه، جوردی آلبا، خواکین، گارای، کوندوگبیا و بواتنگ نیز صورت گرفته بود که این اتفاقات در شهرها و بازه های زمانی مختلفی انجام شده بود و بدین ترتیب و با دزدی از منزل زیدان و ایسکو تعداد قربانیان سرقت از فوتبالیستها در اسپانیا به عدد11 رسید. دراکثر مواقع ساکنان منزل، در خانه نبودند و یا در اردوی بازیهای باشگاهی بودند و یا بازیهای ملی ولی سرقت از خانه موراتا زمانی انجام گرفت که اعضای خانواده او در منزل به سرمی بردند.

6363