بارسا درازای یک سیب و یک تخم مرغ به من اجازه جدایی نمی دهد

بارسا درازای یک سیب و یک تخم مرغ به من اجازه جدایی نمی دهد

سایت رسمی فوتبالی- یاسپر سیلسن دروازه بان هلندی باشگاه بارسلونا اخیرا اعلام کرده بود که فصل آینده را درتیم کاتالان سپری نخواهد کرد. اما در حال حاضر مقصد آتی او مشخص نیست و نمی داند که آیا قادر خواهد بود که در تابستان بارسا را ترک کند یا خیر.

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که خواسته او ترک بارساست تا بتواند در تیم دیگری دقایق بیشتری به میدان برود. حالا این دروازه بان هلندی در گفتگو با Voetbal International ، درمورد تردیدهایش راجع به ترک بارسا صحبت کرده است.

ماجرا از این قرار است که رقم ذکر شده در بند جدایی زودهنگام سیلسن 60 میلیون یورو است و او بعید می داند که بارسایی ها حاضر شوند تا او را به قیمت ارزانی به تیم دیگری واگذار کنند. سیلسن دراین باره گفته:« کار ساده ای نیست. سران بارسا قطعا حاضر نخواهند شد تا درازای یک سیب و یک تخم مرغ به من اجازه جدایی بدهند.»

تابستان گذشته بود که سران لیورپول مبلغ 60 میلیون یورو برای جذب آلیسون به رم پرداختند و چلسی هم برای خرید کپا آریزابالاگا 80 میلیون یورو هزینه کرد؛ اما سیلسن معتقد است که لیبل 60 میلیون یورویی رقم بالایی است. او دراین رابطه گفت:« بازار واقعا دیوانه شده است؛ باید صادق بود. ارقام بالایی برای جابه جایی بازیکنان پرداخت می شود ولی واقعیت این است که هیچ بازیکنی اینقدر قیمت ندارد.  ولی این بازار است که قیمتها را مشخص می کند و همه چیز بستگی به شرایط بازار دارد.»

اما با تمام این وجود، سیلسن امیدوار است که سران بارسا برای فروش او به تیمی دیگر کمی انعطاف به خرج دهند:« سران باشگاه می دانند که من هرگز دروازه بانی نیستم که سروصدا و گردو خاک به پا کنم.»

6363