مربی پدیده در آلمان کار گرفت/ قرارداد دوساله هسلر با بی اف سی پروشن

مربی پدیده در آلمان کار گرفت/ قرارداد دوساله هسلر با بی اف سی پروشن

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی سابق تیم فوتبال پدیده و ستاره فوتبال آلمان و اروپا در دهه 90 با یک تیم دسته ششمی در فوتبال کشورش به توافقی دو ساله دست یافت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، توماس هسلر بی تردید یکی از ستاره های فوتبال اروپا در دهه 90 است. اوج درخشش این بازیکن بازی های جام جهانی 90 و به خصوص جام ملت های 1992 بود که آلمان با گل های حساس او به فینال رقابت ها رسید. هسلر در بازی اول جام ملت های اروپا در حالی آلمان از روسیه عقب بود او با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده بازی را مساوی کرد. در نیمه نهایی نیز ضربه ایستگاهی هسلر آلمان را به فینال رقابت ها رساند. هسلر از آن تیم طلایی فوتبال آلمان اما در عرصه مربیگری چندان چهره موفقی نبوده است.

او با وجود اینکه 53 ساله است اما مهمترین نقاط کارنامه اش دستیاری در تیم های نیجریه، کلن و پدیده مشهد بوده است. این ستاره فوتبال آلمان در لیگ چهاردهم به فوتبال ایران آمد و به عنوان دستیار رضامهاجری مشغول به کار شد. او اما بعد از جدایی از پدیده به فوتبال آلمان برگشت و با تیم گمنام برلین یونایتد از رده هشتم  فوتبال آلمان قرارداد بست.
او در این فصل و به تازگی نیز با قراردادی دو ساله به تیم بی اف سی پروشن در دسته ششم فوتبال آلمان امضا کرد تا فعالیت حرفه ای فوتبالش را کماکان در رده های پایین فوتبال ادامه دهد.

4344