توجیه بارسا برای پست جنجالی آبیدال: اینستاگرام آبیدال هک شده بود!

توجیه بارسا برای پست جنجالی آبیدال: اینستاگرام آبیدال هک شده بود!

سایت رسمی فوتبالی – در شرایطی که آینده متیاس دلیخت با ابهامات زیادی روبروست، در روزها و هفته های اخیر خیلی ها از احتمال انتقال قریب الوقوع او به بارسلونا صحبت می کردند.

به گزارش فوتبالی، به ویژه بعد از آنکه فرانکی دی یونگ به بارسلونا پیوست، بسیاری افراد بر این باور بودند که متیاس دلیخت، هم تیمی و دوست صمیمی دی یونگ در رختکن آژاکس هم به دنبال او عازم کاتالونیا خواهد شد.

اما امروز خبری از سفر مینو رایولا، مدیربرنامه های دلیخت به پاریس منتقل شد و شواهد وقراین حکایت از آن دارد که روند مذاکرات برای انتقال این ستاره جوان هلندی به پاری سن ژرمن حسابی پیش رفته است. حالا بارسایی ها از این بابت حسابی عصبانی و شاکی هستند.


دراین میان پستی در صفحه رسمی اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا دراینستاگرام منتشر شد که حاوی پیغام غیرمستقیمی برای دلیخت بود. در این پست، از یکی از جملات یوهان کرویف، اسطوره هلندی باشگاه های بارسلونا و آژاکس در کنار تصویری از چهره کرویف فقید استفاده شده بود که به نحوی طعنه و پیغامی غیرمستقیم برای دلیخت تلقی می شد.

جمله منتشره بدین ترتیب بود:« کسی که برای بازی کردن در بارسلونا دچارتردید شود، دیگر به درد ما نمی خورد.» و در ادامه نوشته شده بود:« مرسی یوهان؛ حرف تو درست است.»

انتشار این پست از سوی آبیدال که مدیر ورزشی بارسلوناست در ساعات اخیر جنجالهای زیادی به پا کرد و کمی بعد از انتشار این پست بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که صفحه آبیدال دراینستاگرام هک شده است!

6363