با زندگی شخصی و خانوادگی یوویچ آشنا شوید

با زندگی شخصی و خانوادگی یوویچ آشنا شوید

سایت رسمی فوتبالی- ساعاتی پیش لوکا یوویچ 21 ساله به عنوان بازیکن جدید باشگاه رئال مادرید معارفه شد. در اوایل ماه ژوئن بود که باشگاه مادریدی خرید این بازیکن جوان را در وب سایت رسمی اش اعلام کرد و حالا مراسم معارفه او برگزار شده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد این مهاجم صربستانی با رئال مادرید تا سال 2025 اعتبار خواهد داشت. او حالا در سن 21 سالگی یکی از امیدهای تیم مادریدی خواهد بود.

یوویچ در فصل گذشته و با پیراهن اینتراخت فرانکفورت در 48 بازی، 27 گل به ثمر رسانده بود و تیمش را تا نیمه نهایی لیگ اروپا رسانده بود. یوویچ با قراردادی 60 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوسته است.

درخشش او دراینتراخت به نحوی بود که تیمهای مختلفی از جمله بارسلونا و تاتنهام نیز به دنبال جذبش بودند ولی نهایتا رئالی ها توانستند او را مال خود کنند.

حالا یوویچ همراه با اعضای خانواده اش که حامی اصلی اش درکارنامه ورزشی اش هستند به مادرید نقل مکان خواهد کرد.


طبق گزارش منتشره در دیلی استار، این مهاجم صربستانی زمانی که در ستاره سرخ بلگراد بازی می کرد، با همسرش آندیلا مانیتاسوویچ آشنا شد و بعد از آن خانم آندیلا در پرتغال و آلمان نیز یوویچ را همراهی کرد. در ماه فوریه بود که فرزند اول این زوج جوان متولد شد و مادرش اولین تصویر از او را در اینستاگرام منتشر کرد.


اما نه در صفحه رسمی یوویچ و در نه صفحه همسرش دراینستاگرام، تصاویری از زندگی شخصی آنها و حتی تصاویری از این زوج در کنار یکدیگر نمی بینید. 

خانم آندیلا در 109 پستی که دراینستاگرام داشته، حتی یک تصویر از خودش در کنار یوویچ منتشر نکرده و حدودا 10 هزار فالوور دارد. در صفحه یوویچ هم شرایط به همین ترتیب است و تنها عکس خانوادگی در پروفایل این دو نفر، تصاویرشان با فرزندشان است.


این زوج جوان در سال 2016 با هم آشنا شدند و از این به بعد زندگی شان را در شهر مادرید دنبال خواهند کرد. این زوج جوان حریم خصوصی ویژه ای برای خانواده شان قائل هستند و حتی درمراسم معارفه او در رئال، تصویری از حضور همسر و فرزندش در این مراسم منتشر نشده است.

لوکا یوویچ، مرد خانواده است و عشق و علاقه اش فوتبالش است و سالها آرزوی انتقال به رئال مادرید را در سر می پرورانده.

6363