یوویچ: در بچگی با پیراهن رئال می‌خوابیدم، رونالدوی برزیلی اسطوره من است

یوویچ: در بچگی با پیراهن رئال می‌خوابیدم، رونالدوی برزیلی اسطوره من است

سایت رسمی فوتبالی - لوکا یوویچ در مراسم معارفه خود مدعی شد که از کودکی به باشگاه رئال مادرید علاقمند بوده و با پیراهن این تیم به خواب می رفته است.

به گزارش فوتبالی، لوکا یوویچ پس از سخنرانی در مراسم معارفه خود و حضور در ورزشگاه برابر 4500 هوادار حاضر در سانتیاگو برنابئو و گرفتن عکس های مربوط به مراسم، اولین کنفرانس خبری خود را در این تیم برگزار کرد. 

احساسات: من خوشحالترین مرد دنیا هستم و بسیار خوشحالم که به عضویت بزرگترین باشگاه دنیا در آمدم. حضور در این باشگاه مایه افتخار است و من تمام تلاشم را می کنم.

انتخاب مادرید: واقعیت این است که من هیچ اطلاعی از سایر پیشنهادات ندارم.

خوابیدن با لباس باشگاه: بله این کار را وقتی بچه بودم انجام می دادم. یکی از دوستان پدرم پیراهن رئال مادرید را به من هدیه داد. از وقتی کودک بودم طرفدار این تیم بودم چون بزرگترین باشگاه دنیا بود. 

اهداف: نمی خواهم تعداد مشخصی از گل را نامم ببرم. من تمام تلاشم را می کنم تا توانایی هایم را نشان دهم. من به باشگاهی آمدم که می توانم بسیار یاد بگیرم و پیشرفت کنم.

صحبت با زیدان و پست: هنوز با او صحبت نکردم و به هرحال در هر پستی بازی می کنم. تنها یا با یک بازیکن دیگر. من اینجا هستم که بجنگم.

اسطوره: رونالدو نازاریو اسطوره من است. هیچ بازیکن دیگری را نمی توانم نام ببرم چون در حال حاضر آنها هم تیمی من هستند.

بنزما: او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و امیدوارم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. ما شبیه هم هستیم اما زیدان است که تصمیم می گیرد.

گلزنی: تکرار این فصل اتفاق خوبی است اما من تمام تلاشم را خواهم کرد. 

شماره پیراهن: این شماره نیست که بازی می کند و برای من اهمیتی ندارد.

جام قهرمانی مورد علاقه: دوست دارم قهرمان لیگ قهرمانان شوم.

تماس با بارسلونا: من از پیشنهاداتی دیگری جز رئال مادرید با خبر نبودم. با مدیر برنامه هایم صحبت کردم و او به من درباره پیشنهاد رئال گفت و من سریعا آن را پذیرفتم. 

هازارد: او بازیکن فوق العاده ای است. یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و حضور در یک تیم با او واقعا لذتبخش خواهد بود.

1070