حیاط خانه راموس در مراسم ازدواجش، شهر بازی می‌شود!

حیاط خانه راموس در مراسم ازدواجش، شهر بازی می‌شود!

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو راموس و پیلار روبیو در روز شنبه در  سویا با هم ازدواج می کنند و هر روز اخبار جدیدی در مورد جزئیات این مراسم با حضور بیش از چهارصد مهمان سرشناس در حوزه های ورزش، موسیقی، تلویزیون و گاوبازی منتشر می شود.

به گزارش فوتبالی، مراسم قرار است که از ساعت 17 به وقت محلی در کلیسای سویا آغاز شود و بعد از آن ادامه جشن در عمارت راموس برگزار می شود. مراسم دوم در منطقه ییلاقی "بولولوس میتاسیون" در فاصله 20 دقیقه ای سویا برگزار خواهد شد. مهمان ها در این مراسم حق ورود تلفن های همراه یا دوربین را نخواهند داشت و از طرفی هر مهمان باید برچسب ویژه ای را به مچ دستش نصب کند تا با آن اجازه ورود به عمارت یا کلیسا را پیدا کند.

عمارت راموس که "لا آلگریا" نام دارد متعلق به کاپیتان رئال مادرید است. این عمارت با دیوار سه متری خود حریم خصوصی را به صورت کامل حفظ خواهد کرد و پاپاراتزی ها نمی توانند از بالای ان عکس یا تصویری شکار کنند. 

با توجه به این افراد زیر 18 سال حق ورود به جشن را ندارند، راموس و همسرش برای بچه ها هم تدابیری در نظر گرفته اند. در حقیقت در حیاط این عمارت، یک چادر بزرگ نصب شده است تا بچه ها ب درون آن بروند و با وسایل بازی موجود در ان خودشان را سرگرم کنند.

از طرفی دیگر یک استیج بسیار بزرگ نیز در داخل تالار نصب شده تا کنسرت گروه موسیقی مشهور AC/DC در آن برگزار شود.  برای سرگرمی بزرگ تر ها هم یک پیست کارتینگ و یک پیست موتوربرقی نصب شده است. 

عمارت راموس 44 هکتار مساحت دارد که از قبل یک زمین فوتبال، یک زمین بدمینتون، یک پیست هزار متری برای فرود آمدن جت های شخصی و هلیکوپترها در آن تعبیه شده است.