یوویچ در معارفه رئال مادرید: خوشحالترین آدم دنیا هستم

یوویچ در معارفه رئال مادرید: خوشحالترین آدم دنیا هستم

سایت رسمی فوتبالی - لوکا یوویچ، خرید جدید رئال مادرید، روز چهارشنبه رسما در مراسمی که در این باشگاه برگزار شد، به هواداران معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، پیش از این مراسم بازیکن 21 ساله جدید مادریدی ها در تالار جام ها و افتخارات این باشگاه قدم زد و سپس به زمین چمن سانتیاگو برنابئو رفت. او که کت و شلوار آبی تیره بر تن داشت کلیپی از بعضی بهترین گل های خود و دورانی که پیش از این پشت سر گذاشته بود را تماشا کرده و سپس به همراه فلورنتینو پرز، مدیرعامل رئال مادرید، روی صحنه رفت. پرز در این مراسم گفت: " ما در کنار خود یکی از بهترین مهاجمان اروپا را داریم که به رویای خود در پیوستن به رئال مادرید رسیده است. از او برای انتخاب این تیم تشکر می کنیم. "

یوویچ نیز پس از پرز خطاب به حاضران و خبرنگاران گفت: " من خوشحالترین آدم دنیا هستم که موفق به امضای قرارداد با این باشگاه بزرگ شدم. تمام تلاشم را برای کمک به رئال مادرید در کسب قهرمانی های بعدی انجام خواهم داد. "

این معارفه با گرفتن عکس های مرسوم به پایان رسید، هرچند شماره ای در پیراهن یوویچ به چشم نمی خورد و این بدین معناست که این بازیکن هنوز شماره خود را انتخاب نکرده است. این مهاجم صرب در تمام طول مدت مراسم لبخند و حتی چشمک می زد. در بین حاضران در این سالن سفیر صربستان در اسپانیا نیز به چشم می خورد که در ردیف اول نشسته بود. 

1070