نگرانی جدید درباره برانکو / فقط نصف طلب او آماده شده؟

نگرانی جدید درباره برانکو / فقط نصف طلب او آماده شده؟

وبسایت رسمی فوتبالی – بازگشت یا عدم بازگشت برانکو به پرسپولیس، کماکان مهمترین نگرانی اینروزهای هواداران قهرمان لیگ است.

به گزارش فوتبالی، اگر چه برانکو مصاحبه دیروز خود درباره عدم بازگشت به ایران را رد کرده و امروز هم ایرج عرب  و علی رغبتی هم در صحبتهایشان با امیدواری درباره بازگشت برانکو صحبت کرده‎اند اما خبری که دیروز روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت ماجرا را کمی پیچیده کرده.

ایسنا در خبری که ساعت 12.09 دیروز منتشر کرده، مدعی شده که از طلب برانکو، فقط 600 هزار یورو آماده شده. حتما در جریان هستید که پرسپولیس یک میلیون یورو به برانکو بدهکار است و اگر قرار باشد با او به صورت کامل تسویه حساب نکند، شاید برانکو راضی به بازگشت نشود.

این موضوعی است که سایت ایران ورزشی هم در گزارشش به آن اشاره کرده و نوشته:" عرب که در مصاحبه‌ی سه‌شنبه‌اش با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ادعا کرده بود تمام این یک میلیون و صد و هشتاد هزار یورو به علاوه‌ی پیش‌پرداخت فصل آینده‌ی برانکو به او پرداخت شده، تنها 600 هزار یورو از این مبلغ را جور کرده. چیزی که با شرط و شروط برانکو در مورد تسویه حساب همخوانی ندارد و می‌تواند جدایی قطعی او را رقم بزند اما انگار برای مدیرعامل باشگاه بی‌اهمیت است. اتفاقا برای او شاید بهتر همین باشد که برانکو از رفتن بگوید یا حتی برود و بعد آقای مدیرعامل همه جا جار بزند که ما پولش را دادیم و نیامد. حال آنکه تا این لحظه هیچ پولی پرداخت نشده و آن 600 هزار یورو را هم آماده کرده‌اند تا به قول عرب وقتی برانکو برگشت، نقدی پرداخت کنند."

1984